روند اجرایی بزرگراه شمالی کرج با سرعت پیش می رود
با توجه به گره های کور ترافیکی در محورهای ارتباطی منتهی به کرج روند اجرایی بزرگراه شمالی کرج با بکارگیری 5 هزار نیروی انسانی و ماشین آلات با سرعت پیش می رود.
کد خبر: ۵۸۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 17 March 2018

به گزارش تابناک البرز معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز با اشاره به گره های کور ترافیکی در محورهای ارتباطی منتهی به کرج گفت: برهمین اساس روند اجرایی بزرگراه شمالی کرج با بکارگیری 5 هزار نیروی انسانی و ماشین آلات با سرعت پیش می رود.

خسرو ارتقایی روز جمعه در آیین بهره برداری از فاز قطه 3بلوار ماهان - شهید ناصربخت کرج اظهار داشت: علاوه بر بزرگراه شمالی ، طرح های توسعه ای در سایر محورهای ارتباطی کرج در حال انجام است.


وی گفت: اکنون 700 نیروی انسانی در طرح توسعه اتوبان تهران - کرج فعالیت دارند و این امر بیانگر توجه مسئولان به موضوع ترافیکی کرج و استان البرز است.


ارتقایی ادامه داد: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز بیش از 29 میلیون تردد خودرویی در جاده های استان البرز انجام می شود که باید از این ترددها برای شکوفایی استان بهره برد.


استان البرز یکهزار و 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی دارد که بار ترافیکی آن در روزهای عادی 18 درصد ترافیک کشوری است و در روزهای تعطیل چندبرابر می شود.


بزرگراه شمالی کرج به طول حدود 19 کیلومتر بزرگراه شهید همت را به آزاد راه کرج - قزوین متصل می کند.


این بزرگراه قرار است تا 3 سال آینده به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار