لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان معتقد است که تیمش بی ثبات شده و برای بازگشت به روزهای خوب باید این ثبات را دوباره به دست آورد.
کد خبر: ۵۸۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 17 March 2018

به گزارش تابناک : شاگردان اسپالتی تا نیم فصل صدرنشین لیگ بودند ولی چندین بازی پیاپی از کسب نتیجه ناکام بودند تا در نهایت به رده پنجم جدول سقوط کردند و فاصله زیادی با صدر پیدا کردند. حال اسپالتی، علت اصلی این ناکامی را بی ثباتی تیمش می‌داند.

 

 

 

 

 

او گفت:" فکر نمی‌کنم عملکرد ما تغییر چندانی کرده باشد، حتی با وجود بازیکنانی که کیفیت‌های متفاوتی از هم دارند. روز گذشته پریشیچ پس از تمرینات ماند و روی شوت‌هایش تمرین کرد و هر روز می‌توان توانایی ویژه او را دید. مطمئنا اگر می‌توانست در زمین با تمام وجود بازی کند، فوق العاده می‌شود.

 

در این مقطع بازیکنان نمی‌توانند کیفیت‌های خود را به رخ بکشند. باید این را قبول کرد که او این توانایی ها را دارد و باید بتواند از آنها در زمین استفاده کند. همیشه دوست دارم بازیکنی مثل پریشیچ را تمرین دهم. لحظاتی است که اوضاع آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود و باید با اوضاع کنار آمد.

 

فکر می‌کنم اوضاع در تیم تغییر کرده است، خیلی واضح است که در چند بازی اخیر، اینطور شده بنابراین فردا  باید نشان دهیم که تغییر کرده ایم."

 

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار