مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» از آماده‌سازی برخی حسینیه‌های یزد برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی شد.
کد خبر: ۵۸۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 17 March 2018

سیدحسن حسینی اظهار داشت: با برخی حسینیه‌های در سطح شهرستان یزد هماهنگی لازم به عمل آمده تا در صورت نیاز، فضای حسینیه برای اسکان مسافران در اختیار آنها گذاشته شود.

وی بیان کرد: در صورتی که شرایط اضطراری به وجود آمد یا شرایط جوی به نحوی بود که امکان اسکان مسافران در پارک‌ها فراهم نبود، مسافران می‌توانند از فضای تعدادی از حسینیه‌ها استفاده کنند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» در سال ۹۶ اظهار داشت: تجمع یکپارچه هیئت های عزاداری برای دومین سال از اقدامات شاخص این دبیرخانه بود که این حرکت یک اتحاد اجتماعی را رقم زد و بازخوردهای بسیار خوبی داشت.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» همچنین از چاپ کتاب عکس یزد حسینیه ایران خبر داد و گفت: این کتاب ظرفیت های عزاداری یزد را به تصویر کشیده است.

حسینی همچنین از رشد قابل توجه گردشگران خارجی در مراسم های عزاداری و مذهبی استان یزد خبر داد و بیان کرد: شرایط حضور این گردشگران با همکاری کمیته گردشگری مذهبی میراث فرهنگی انجام شد.

وی همچنین از آغاز ساخت مستند پیرغلامان در سال ۹۶ خبر داد و افزود: کار تصویربرداری از ۲۵ نفر از پیرغلامان در سال ۹۶ انجام شده و این برنامه در سال ۹۷ نیز ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار