معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد:
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: حضور دو ورزشکار یزدی در بازی‌های آسیایی جارکارتا قطعی شده است.
کد خبر: ۵۸۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 17 March 2018

سیداحمد هاشمی پنج‌شنبه شب در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای حضور ورزشکاران یزدی در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: در رشته هایی که شانس حضور ورزشکاران یزدی وجود داشته، رایزنی‌هایی با فدراسیون‌ها انجام شده است.

وی با تشریح جلسات برگزار شده در رشته های مختلف ورزشی بیان کرد: تاکنون حضور کاظم‌پور در رشته تیراندازی با کمان و خانم خاکباز در رشته بسکتبال روی ویلچر در این بازی‌ها قطعی شده و در صورتی که شمشیربازی نیز تیم خود را اعزام کند، احتمال حضور ورزشکار یزدی وجود دارد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود از درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: باشگاه‌ها درجه‌بندی شده و نرخ نامه‌ها مشخص شده و در سال آینده همه باشگاه‌های استان یزد، نرخ مصوب خواهند داشت.

وی همچنین از تشکیل کمیته بدوی رسیدگی به باشگاه‌های ورزشی خبر داد و بیان کرد:کمیته‌ای تشکیل شده که توسط آن، اخطارهای لازم به باشگاه‌های متخلف داده و تخلفات آنها پیگیری خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش هیئت ووشو استان یزد و چهار هیئت دیگر برای راه اندازی سالن‌های اختصاصی خبر داد و اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌هایی به همین منظور توسط هیئت‌ها امضا شده و به زودی کار ساخت سالن‌های اختصاصی آنها آغاز می‌شود.

هاشمی همچنین به تشریح طرح‌های سال آینده ورزش و جوانان استان یزد پرداخت و بیان کرد: یکی از این طرح ها، طرح ملی ورزش‌یاران امروز، ورزشکاران فردا است که با جدیت در سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد برخی از هیئت‌های ورزشی استان یزد عنوان کرد: عملکرد هیئت‌ها ارزیابی و مشکلات و علل افت فعالیت‌های آنها ریشه یابی می‌شود و امیدواریم بتوانیم با انجام یک کار علمی، شرایط رشد و تقویت هیئت‌های ورزشی استان را فراهم کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار