سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هدفمان پیروزی مقابل الجزیره بوداما تیم اماراتی با یک موقعیت یک گل زد.
کد خبر: ۵۷۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 13 March 2018

ارطغرل ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر الجزیره امارات در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: هدف ما پیروزی در این بازی بود. 100 دقیقه فوتبال بازی کردیم و آمار بازی را که دیدم 65درصد بازی در اختیار ما بود. 346 پاس دادیم، 13 شوت زدیم که 9 تا آن در چارچوب بود، اما متاسفانه تنها یک گل زدیم.

وی افزود: تا محوطه جریمه آمدیم و 13 کرنر زدیم. چند فرصت جدی داشتیم، اما فقط یک گل زدیم. رقیب‌مان در 100 دقیقه یک بار به سمت دروازه ما آمد و یک گل زد.

ساغلام ادامه داد: حق مان پیروزی بود و باید پیروز می‌شدیم. چند جمله باید درمورد داوری بگویم. او خیلی بد سوت زد. من هیچ وقت درمورد داور حرف نمی‌زنم. داور متاسفانه به خواسته حریف مان کمک کرد. وظیفه داور این است که توپ را زیاد متوقف نکند، اما او این کار را به خوبی انجام نداد. در نیمه دوم باید 12 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت نه 6 دقیقه؛ به همین دلیل این نتیجه ما را خوشحال نکرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: شانس ما برای صعود از گروه خیلی کم شد. می‌توانیم در 2 بازی آینده پیروز باشیم و حتی می‌توانیم الغرافه را ببریم. کار از دست ما خارج شد و باید بازی حریفان‌مان را ببینیم. امروز مشکل ما این بود که 16 دقیقه پایانی را با 10 بازیکن بازی کردیم، چون احسان پهلوان مصدوم شده بود و حسینی‌پور هم مصدوم شد. مجبوریم که این ترافیک بازی‌های زیاد را با 13-14 بازیکن پشت سر بگذاریم. با این حال از تلاش بازیکنانم تشکر می‌کنم و از آنها راضی هستم.

ساغلام ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و تنها توپی که به سمت دروازه ما آمد گل شد. نتوانستیم ببریم، اما بازی خوبی ارائه دادیم. کاملاً بر بازی حاکم بودیم و حریف‌مان را له کردیم! با این بازیکنان بهتر از این نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار