احمدی : این مدیران تسهیلات ۷۰ و ۸۰ میلیون تومان را با سود ۶ درصد بین بستگان و خانواده خود توزیع کردند تا از آنها بهره ببرند.
کد خبر: ۵۷۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 13 March 2018
رونمایی اتفاقات عجیب در میان مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در حوزه ی عملکرد ، تقریبا به یک امر روزمره و عادی تبدیل شده است و به نظر هم نمی رسد که قرار باشد با چنین مدیرانی برخورد شود و حتی برخی از این مدیران در جاده های بهتری هم منصوب می شوند .اما در جدیدترین مورد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای برنامه‌ریزی ، پرده از یک نوع تخلف دیگر برداشت که در واقع نشان از وجود یک نوع تفکر قومیتگرایی سیستماتیک در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمدی استاندار و با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر مدیران ادارات استان برگزار شد.

در این نشست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انحراف تسهیلات در این استان، اظهار کرد: فردی به من گزارش  دادند، که تایید می‌کنم یک سال تسهیلات فرش از کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد، که این تسهیلات برای فرش بافان قلعه‌رئیسی و دیشوک فرستاده شده بود، اما متأسفانه آن مدیر این تسهیلات را به مدیران ستادی خودش داد و باید پرسید که کدام یک از خانواده آن مدیران فرش‌باف بودند.

وی افزود: این مدیران تسهیلات ۷۰ و ۸۰ میلیون تومان را با سود ۶ درصد بین بستگان و خانواده خود توزیع کردند تا از آنها بهره ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شفاف سازی یعنی این، یعنی چنین موارد دیگر در استان اتفاق نمی‌افتد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار