تابناک مرکزی: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصمیم وزارت آموزش در مورد مدارس تیزهوشان را مایه شرمساری و تأسف خواند.
کد خبر: ۵۷۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 11 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت، محمدرضا منصوری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آقای بطحایی شما در زمان رأی اعتماد مدافع حقوق فرهنگیان بودید اما اکنون نارضایتی در بین فرهنگیان موج می زند، چرا طلب‌های حق‌التدریس بیش از یک سال است که پرداخت نمی‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا حق سنوات و پاداش بازنشستگان را پرداخت نمی‌کنید، بیان کرد: چرا هزینه فوت، ازدواج و حق و حقوق امتحانات از سال گذشته پرداخت نشده است؟ اگر به موضوعات یاد شده رسیدگی نکنید استیضاح شما نیز در راه است.

وی افزود: تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در مورد مدارس تیزهوشان مایه تأسف و شرمساری است، شما این حق را ندارید که رأسا تصمیم‌گیری کنید و با حذف رقابت فاتحه علم و دانش را بخوانید همان گونه که در صنعت با حذف رقابت فاجعه در تولید به خصوص در خودروسازی رخ داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: کمترین توجه به حقوق و دستمزد جامعه کارگری شده است و با بی‌ارزش شدن پول در مقابل دلار کارگران زحمتکش در بدترین شرایط زندگی می‌کنند، چرا حق و حقوق اولیه کارگران را پیگیری نمی‌کنید و چرا کارگران بایستی هزینه سختی کار را به کارفرما بدهد آن هم به طور غیرقانونی و با 20 سال سابقه بازنشسته شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار