با حضور رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی کارکنان اداره برق چاروسا و دیشموک مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق چاروسا برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 11 March 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، ظهر امروز با حضور رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی کارکنان اداره برق چاروسا و دیشموک مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق چاروسا برگزار شد.

مهرداد تابش‌نژاد در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از خدمات رئیس سابق تصریح کرد: خدمت به مردم یک عبادت است و باید تلاش شود تا این خدمت به نحو درستی صورت گیرد که رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه اداره برق یک نهاد سیاسی نیست سیاست در آن جایگاهی ندارد افزود: اداره برق یک نهاد خدماتی است که باید تمام تلاش کارکنان به دنبال خدمات ارزنده به مردم باشند و رئیس جدید اداره برق چاروسا هم باید آن را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی ارتباط با مسؤولان و امام جمعه را مهم و اثرگذار دانست و تاکید کرد: رئیس جدید همانند رئیس قبل باید ارتباط تنگاتنگی با مسؤولان داشته باشد و از اختلاف بپرهیزد و به کار برای مردم توجه کند.

تابش‌نژاد ادامه داد: 35کیلومتر مسیر جدید برای شبکه قلعه رئیسی از سمت دهدشت در نظر گرفته شد که در سال آینده تکمیل خواهد شد و تلاش می‌کنیم که یک دستگاه بالابر به این شهر اهداء کنیم.

علی عابدی‌اصل هم در این نشست بیان کرد: افتخار می‌کنم که به اندازه‌ای کار کردم و جهادی عمل می‌کردم که مردم لقب سردار سلیمانی را به من دادند و این یک افتخار بزرگی است که نصیبم شد.

رئیس سابق اداره برق چاروسا به ارائه عملکرد و خدمات خود در چند سال گذشته پرداخت و بیان کرد: برق رسانی به 13گلزار شهدا، 12خانه بهداشت، 6غسالخانه، اصلاح شبکه 30 روستا در سطح بخش، برق رسانی به ورزشگاه قلعه رئیسی، برق رسانی به بیش از 10 مسجد و نصب کنتور و اصلاح شبکه در سطح شهر قلعه رئیسی از مهمترین عملکردی بود که در چند سال گذشته داشتم.

شیروان کریمی هم در این نشست به مشکلات حوزه برق قلعه رئیسی پرداخت و گفت: بسیاری از مناطق سطح شهر قلعه رئیسی با شبکه فشار قوی هستند که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد که نیاز است کابل برق برای آنها نصب شود.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی اضافه کرد: دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک نیاز به یک دستگاه بالابر برای روشنایی سطح شهر دارند که باید به اداره برق تحویل داده شود.

در پایان این نشست اسلام نصیری به عنوان رئیس اداره برق چاروسا منصوب و از زحمات علی عابدی اصل رئیس سابق تقدیر شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار