دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شرهانی شامگاه پنج شنبه با حضور گروه‌های نمایشی با نمایش'سردار بی سر' کاری از گروه بروجرد در جوار گلزار شهدای گمنام دهلران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۷۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 10 March 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ در دومین جشنواره تئاتر شرهانی بیش از 70 هنرمند در قالب 15 گروه هنری از 15 استان کشور شرکت دارند و به مدت سه روز درمیدان تئاتر شهر در جوار مزار شهدای گمنام دهلران اجرای خیابانی دارند.

داوری این جشنواره که برای دومین سال در دهلران انجام می شود بر عهده مجید صالحی، امیر نصیر بیگی و حیدر رضایی است.
صالحی' بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان یکی از داوران دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی شرهانی انتخاب شده که با همکاری دیگر داوران بمدت سه روز آثار مختلف این جشنواره را داوری می کند.

اختتامیه تئاتر شرهانی نیز با معرفی گروه های برتر روز بیستم اسفند ماه ساعت 15 عصر درسالن شهرداری دهلران برگزار می شود.

امام جمعه دهلران در آئین آغاز بکار تئاتر شرهانی در دهلران گفت: زبان هنر نقش مهمی در بیان ارزش ها و رشادت ها و ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه دارد.

سید محسن موسوی افزود:همین حرکات و برنامه های فرهنگی در روحیه جامعه و جوانان موثر است و این برنامه ها باید تقویت شوند.

وی با تشکر از برگزار کنندگان جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی و تقدیر از گروه های هنری شرکت کننده افزود: همه دستگاه ها در راستای هر چه بهتر برگزاری این جشنواره همکاری کنند.

مسئولان دهلرانی و هنرمندان تئاتر پیش از آئین آغاز بکار دومین جشنواره تئاتر منطقه ای شرهانی بر مزار شهدای گمنام شهر دهلران حاضر شدند و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار