مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد از سهم 25 درصدی این شهرستان از اعتبارات اشتغال فراگیر استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 10 March 2018
مراد بیرانوند مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد، با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در قالب اشتغال فراگیر و پایدار به روستاییان لرستان، اظهار کرد: این تسهیلات با بهره 12 و 6 درصد به متقاضی پرداخت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اشتغال فراگیر در خرم‌آباد بیش از سهمیه جذب کرده‌ایم به‌نحوی‌که تاکنون 700 طرح در کارگروه مصوب شده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود برای این تعداد طرح اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان صرف شود، افزود: همچنین 30 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی پیش‌بینی شده‌است.

بیرانوند از سهم 25 درصدی خرم‌آباد از اعتبارات اشتغال فراگیر لرستان خبر داد و گفت: این سهم مبلغی قریب به 12 میلیارد تومان بوده‌است.

وی بیان داشت: تمامی طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌های عامل در راستای اشتغال‌زایی بوده و نظارت کامل برای تحقق این هدف نیز به صورت کامل انجام می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه بخشی از تسهیلات در قالب یارانه به متقاضی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: چنانچه فرد به تعهد خود مبنی بر اجرای طرح پیشنهادی عمل نکند بانک‌ها نیز به روال بانکی با متقاضی برخورد کرده و بخش یارانه را از تسهیلات حذف می‌نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار