معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت:به بخش زبان و ادبیات فارسی باید توجه بیشتری کرد چرا که ما نباید علم را صرفاً در علوم پایه مشاهده کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 07 March 2018
حبیب الله خجسته پور معاون استاندار لرستان در جشنواره نوجوان خوارزمی با محور ادبیات فارسی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم و روز زن و روز مادر، اظهار داشت: این مناسبت را به همه مادران و بانوان عزیز تبریک عرض می‌گوییم.

وی با اشاره به افتخاراتی که آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد به عنوان یکی از مناطق سرآمد در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی استان کسب کرده است، افزود: این جشنواره‌ها برای استعداد یابی و همچنین برای نوجوانان عزیز و دانش آموزان گرانقدر که پی به خلاقیت و توانمندی خودشان ببرند، فرصت خوبی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت:آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در جشنواره‌های گذشته در سطح کشور خوش درخشیده است،و امید داریم که امسال و سال‌های آتی همچنان این افتخارات را نصیب استان کند.

وی بیان داشت: به بخش زبان و ادبیات فارسی باید توجه بیشتری صورت گیرد چرا که ما نباید علم را صرفاً در علوم پایه مشاهده کنیم.

خجسته‌پور اظهار داشت: علوم انسانی و خاصه ادبیات فارسی بعنوان یک رشته‌ می‌تواند در پیشبرد فرهنگ و تمدن ایران کهن زمین نقش آفرین باشد.

وی تصریح کرد: کشور ما در این زمینه پیشینه کهن وغنی دارد و قطعاً دانش آموزان لرستانی می‌توانند برگ‌های زرینی بر ادبیات غنی و زیبای کشور عزیزمان اضافه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار