بالاخره پس از ماهها گپ وگفت و اظهار نظر در خصوص فرماندار مهران ،روزگذشته حکم آقای نظام ملکشاهی بعنوان فرماندار این شهرستان حساس ومرزی هم ابلاغ شد .
کد خبر: ۵۷۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 07 March 2018

بالاخره پس از ماهها گپ وگفت و اظهار نظر در خصوص فرماندار مهران ،روزگذشته حکم آقای نظام ملکشاهی بعنوان فرماندار این شهرستان حساس ومرزی هم ابلاغ شد .

به گزارش تابناک ایلام ،برخی از شهرستان های استان نظیر مهران بدلیل تجمیع برخی عوامل در آن نظیر ،مرزی بودن،تجاری ،نفت خیزی وکریدور اقتصادی شرق به غرب و مهمتر از همه دروازه عتبات وعالیات و کنگره اربعین  از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است.

مهران بدلیل این حساسیت ها در تراز شهرستانهای مهم و ویژه کشور قرار گرفته از اینرو مدیر اجرایی و سیاسی این شهرستان به موازات این حساسیت و اهمیت باید از توانمندی و کارآمدی وقدرت اجرایی وهمچنین روحیه تعاملی سرشاری برای ایجاد وحدت بین اقوام واحزاب ودستگاههای مختلف اجرایی دولتی وحاکمیتی برخوردار باشد.

شاید این درجه اهمیت باعث شد تا موضوع تغییر فرماندار و تعیین جایگزین ان به این حد از حساسیت رسیده ومرتبادر دستور پیگیری سیاسیون ،فعالین اجتماعی ورسانه ای استان قرار گیرد.

به هرتقدیر رسانه تابناک در روزها وهفته های گذشه از قطعیت انتصاب نظام ملکشاهی بعنوان فرماندار این شهرستان خبر داده بود و روز گذشته با صدور ابلاغ ایشان توسط وزیرات کشور هم خبر این رسانه تایید شد و هم بر تمامی گمانه زنی ها پایان بخشید.

شایان ذکر است پیش از این مراد ناصری بعنوان فرماندار این شهرستان مشغول خدمت بود. نظام ملکشاهی نیز از نیروهای سیاسی واز بدنه وزارت کشور بوده که این سالها در استانداری تهران مشغول به خدمت بوده اند .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خلیل عابدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
تبریک به ملکشاهی عزیز لطفا فکری به حال آموزش وپروش مهران مدیریت آقای سلیمانی بسیار ضعیف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
تبریک به جناب ملکشاهی وآرزوی موفقیت ....جناب ملکشاهی برای ایجاد تحول وتوسعه شهرستان وایجاد نشاط در بین فرهنگیان ودانش آموزان هرچه سریعتر مقدمات جایگزینی مدیر ناتوان آموزش وپرورش آقای سلیمانی را فراهم بفرمایید وهمچنین معاون فرماندار ...زرگوشی وبخشدار ایرج فرجی ..چون واقعا ضعیف هستند..
حسین ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
انصافا //انصافا بسیا بسیار ضعیف هستند ودر حد معاون سیاسی وبخشداری نیستند جناب ملکشاهی لطف بفرمایید اقدام کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار