تابناک / عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه اعضای شورا دخالتی در عزل و نصب ها در مجموعه شهرداری ندارند، اظهار کرد: اگر قرار باشد که اعضای شورا در عزل و نصب های شهرداری دخالت کنند، مطالبه گری، پرسشگری و پاسخگویی یکجا دفن می شود.
کد خبر: ۵۷۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ 04 March 2018

تابناک / عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه اعضای شورا دخالتی در عزل و نصب ها در مجموعه شهرداری ندارند، اظهار کرد: اگر قرار باشد که اعضای شورا در عزل و نصب های شهرداری دخالت کنند، مطالبه گری، پرسشگری و پاسخگویی یکجا دفن می شود.

احمد رمضانپور نرگسی شامگاه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان افزود: به این نتیجه رسیده ایم که نیروهای باتجربه و کارآمد شهرداری را به شهردار معرفی کنیم که حتی رسانه ها نیز می توانند این کار را انجام دهند، اما تصمیم نهایی با شهردار بر اساس رزومه کاری افراد معرفی شده و سووال تخصصی کاری وی از آنان است.

 

رمضانپور نرگسی: شهردار را برای چهار سال انتخاب کرده ایم / بارها گفته ام که بودجه 97 قابل وصول نیست و محقق نمی شود / شورای پنجم مشاوری را استخدام نکرد / اعضای شورا دخالتی در عزل و نصب ها در شهرداری رشت ندارند


او اظهار داشت: اعتقاد ما این است که شهردار بایستی معاونان، شهرداران مناطق، نواحی و مدیران ستادی را خودش انتخاب کند و استراتژی شورای پنجم نیز بر همین روال است و بر این اصل پایبند هستیم.
رمضانپور نرگسی با اشاره به توانمندی شهردار کلانشهر رشت و با بیان این که او صفر تا 100 کار را می داند، خاطر نشان کرد: نصرتی با در دست گرفتن سکان مدیریت شهری رشت، آرامش را به شهر و مجموعه شهردای برگردانده است.


این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: رویکرد اعضای شورا نسبت به شهردار خوب است و ما شهردار را برای چهار سال انتخاب کرده ایم.
وی با اشاره به پرداخت بموقع مطالبات کارکنان شهرداری رشت با تدبیر شهردار گفت: همه اعضای شورا به نیروهای حجمی شهرداری حساسیت دارند، این نیروها طرف قرارداد با مدیر و شرکت مربوطه ای است که شهرداری با آن قرارداد دارد و شهرداری نیز به این شرکت ها بدهکار نیست، در این رابطه کمیته کاری تشکیل داده ایم تا حقوق نیروهای حجمی را از شرکت ها بگیریم.


رمضانپور نرگسی درباره املاک مجموعه شهرداری تصریح کرد: شورای اسلامی از شهردار درخواست کرده تا لیست املاک را تهیه و اعلام کند، البته تعدادی از املاک شهرداری در شش ماه اول سال جدید در مناطق تهاتر شده که در شورای پنجم این تهاتر در مناطق شهرداری تعطیل شده است.


وی در بخش دیگری از نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان با اشاره به بودجه 992 میلیارد تومانی سال 97 شهرداری رشت و تصویب در شورا بیان داشت: بارها گفته ام که این بودجه قابل وصول نیست و محقق نمی شود.


این عضو شورای اسلامی رشت درباره جمع آوری نرده های بی آرتی در این کلانشهر نیز خاطر نشان کرد: بی آر تی عده ای را خانه نشین کرد.


وی درباره موضوع پاداش در شهرداری کلانشهر رشت اظهار کرد: اعتقاد بنده این است که اضافه کار و پاداش را باید کسانی دریافت کنند که واقعا کار می کنند و فرقی بین کسی که 20 ساعت کار می کند با کسی که هشت ساعت کار را پر می کند، باشد.


رمضانپور نرگسی بیان داشت: در همین راستا از شهردار کلانشهر رشت خواسته ایم تا لایحه پاداش به کارکنان را به شورای اسلامی ارائه دهد تا تصمیماتی در این رابطه گرفته شود.
وی درباره موضوع حرف و حدیث های جذب مشاور توسط اعضای شورای دوره پنجم رشت خاطر نشان کرد: شورای پنجم مشاوری را استخدام نکرده و قراردادهایی که در گذشته انجام گرفته تا پایان سال است، البته گفته شده که به ازای هر عضو شورا یک نفر مشاور را معرفی کنیم که آن هم در حد اظهار نظر شخصی است.
رمضانپور نرگسی توجه مدیریت ارشد استان گیلان به توسعه کلانشهر رشت را مهم دانست و یادآور شد: توسعه رشت ، توسعه استان گیلان را به همراه دارد.

 
منبع: ايرنا
برچسب ها: رمضانپور نرگسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار