فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور، گفت: جامعه دانشگاهی باید به دنبال راهکارهایی کارآمد برای حل مشکلات کشور باشد.
کد خبر: ۵۷۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 27 February 2018

سردار فتح‌الله جمیری شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش استان یزد در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره ادبی هنری، تصریح کرد: جشنواره رویش گامی مؤثر در راستای ترویج ارزش‌ها و مفاهیم و مضامین انقلابی در استان و به‌خصوص جامعه دانشگاهی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا امروز، این انقلاب با ریزش‌هایی نیز همراه بوده، تصریح کرد: بااین‌وجود در طول این سال‌ها شاهد رویش های بی‌نظیر و فراوانی نه‌تنها در کشور بلکه در جهان بودیم و دل‌های بسیاری به سمت انقلاب اسلامی جذب شد و فرهنگ مقاومت به برکت انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شد.

ای رزمنده هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: نسل جدید انقلاب اسلامی با ولایتمداری و بصیرت و هوشیاری که دارد، انقلاب را در تمامی جهان فراگیر می‌کند و آینده روشنی با این جوانان انقلابی که داریم در انتظار کشور و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به معضلات و مشکلات موجود در کشور و وظیفه‌ای که قشر دانشجو و دانشگاهیان در راستای حل این معضلات دارد، اظهار داشت: جامعه دانشگاهی و دانشجویی باید با عزمی راسخ و روحیه جهادی به دنبال ارائه ایده‌ها و راهکارهای جدید وکارآمد باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار