رئیس سابق حوزه هنری استان یزد جشنواره ادبی هنری رویش را نمونه بارز پیشرفت در حوزه ادب و هنر دانست.
کد خبر: ۵۷۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 26 February 2018

سید ناصر امامی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ در پیشبرد و پیشرفت جامعه، گفت: دشمن در حال تبلیغ و اثرگذاری هرچه سریع‌تر در جامعه است؛ لذا در این حوزه پیچیده جای کار بسیاری وجود دارد که از جشنواره رویش می‌توان به‌عنوان یکی از فعالیت‌های بارز در این راستا اشاره کرد.

وی در ادامه به اهمیت تبلیغات در حوزه رسانه و فعالیت‌های هنری تأکید کرد و افزود: عده‌ای تحت عنوان‌های روشنفکرانه دست به فعالیت‌های هم سو با دشمن می‌زنند.

امامی با اشاره به وظیفه خطیر اهالی هنر و رسانه گفت: در حال حاضر نیاز به انجام کارهای فرهنگی در جامعه مشهود بوده و روزبه‌روز در حال افزایش است.

رئیس سابق حوزه هنری استان یزد با یادآوری این مسئله که در حال حاضر کار کردن در این عرصه کم‌ارزش‌تر از دهه‌های اول انقلاب نیست؛ افزود: هر چه جامعه جلوتر می‌رود کار کردن سخت‌تر شد و به همان نسبت اجر اخروی دارد.

وی در ادامه به تأثیرگذاری جوانان انقلابی در حوزه فرهنگ تأکید کرد و گفت: خوشبختانه یا متأسفانه امکان تبلیغ در فضای مجازی فراهم است و همین‌طور که دشمن می‌تواند از این فضا استفاده کند ما نیز می‌توانیم در راستای پیشرفت و فرهنگ‌سازی در اجتماع از آن بهره‌مند شویم.

مشاور سابق استاندار یزد در امور هنری به‌ سختی‌های کار هنری اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر کار هنری در چند جبهه جنگیدن است، کمبود امکانات و بودجه در همه عرصه‌ها و زمینه‌های فرهنگی دیده می‌شود؛ لیکن نمی‌توان پاداش آن را نادیده گرفت.

رئیس سابق حوزه هنری استان یزد در پایان با اشاره به لزوم جذب و دیده شدن کارهای هنری اعم از تئاترهای خیابانی تصریح کرد: یکی از مباحث اصلی در تئاترهای خیابانی ایجاد اتمسفر خاص برای جذب تماشاچی است؛ لذا در راستای تحقق اهداف هنری باید حداکثر استفاده را از امکانات و شرایط موجود داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار