مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: با هدف تامین آب پایدار در منطقه، عملیات اجرایی 2 طرح آبرسانی در شهرستان باغملک با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 24 February 2018

صادق حقیقی پور در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: با هدف تامین آب پایدار در شهرستان باغملک، عملیات اجرایی 2 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان آغاز شد.

وی افزود: با توجه به گسترش شهر، افزایش جمعیت و کمبود آب در باغملک یکی از راه‌های برون رفت این مشکل حفر چاه جدید بود که در همین راستا مجوز احداث حفر یک حلقه چاه به عمق 200 متر و به ابعاد 12 اینچ اخذ شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: طبق برآوردهای انجام‌شده دبی خروجی این چاه برابر با 25 لیتر در ثانیه در زمان بهره‌‌برداری از این چاه بوده که هزینه تجهیز و بهره‌‌برداری از این چاه معادل 600 میلیون تومان است.

حقیقی پور تصریح کرد: با حفر چاه جدید تعداد چاه‌های باغملک به 7 حلقه و میزان تولید آب در این شهر به 11 هزار متر مکعب در شبانه‌روز افزایش می‌یابد و با وارد مدار شدن این چاه در کمتر از یک ماه آینده کمبود آب در شهر باغملک به صورت کامل برطرف می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان، کلنگ‌زنی پروژه اصلاح شبکه توزیع آب باغملک با اعتبار3 میلیارد تومان را از دیگر طرح‌های انجام شده این شرکت عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که 8 هزار و 500 مشترک در شهر باغملک از خدمات آبرسانی شرکت آبفا خوزستان بهره‌مند هستند، افزود: در این پروژه طی مدت 6 ماه، 10 کیلومتر شبکه توزیع آب اجرا و یک هزار و 200 فقره انشعاب آب واگذار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار