دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از تلاش ورزشكاران قم براي كسب سهميه مسابقات آسيايي 2018 رشته جهت‌يابي خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا ساری اظهار کرد: جهت‌یابی به عنوان یکی از رشته‌های مورد پوشش هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم یکی دو سالی است که فعالیت خوبی دارد و ورزشکاران آن با حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی به میدان رفتند.

وی با اشاره به رقابت 17 تیم در پیکارهای جهت‌یابی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، بیان کرد: این مسابقات به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی استان گلستان در شهر گرگان به انجام رسید و ورزشکاران استان‌های مختلف برای رسیدن به سهمیه تیم ملی رقابت کردند.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: در واقع انجمن جهت‌یابی فدراسیون برای برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور برنامه‌ریزی کرده بود و این پیکارها به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حمایت بانک آینده و با حضور 17 تیم در مناطق جنگلی قرن‌آباد و النگ دره گرگان برگزار شد و برترین‌های این پیکارها به اردوی تیم ملی جهت‌یابی به منظور شرکت در مسابقات آسیایی 2018 دعوت خواهند شد.

ساری یاد آور شد: تیم جهت‌یابی هیأت انجمن‌های ورزشی قم در حالی به این مسابقات اعزام شد که رقبای این تیم گلستان، اصفهان، همدان، ایلام، تهران، گیلان، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، سمنان، مازندران، خوزستان، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و قزوین بودند.

وی عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها در دو بخش به انجام رسید و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسوولان برگزاری این رقابت‌ها، بخش نخست مسابقات بین هفت تا 10 کیلومتر در جنگل قرن‌آباد به انجام رسید و مسابقات بخش سرعت نیز در جنگل النگ دره برگزار شد تا برترین‌های این مسابقات در ترکیب تیم ملی جهت‌یابی ایران شهریور ماه سال آینده به مسابقات جهت یابی قهرمانی آسیا در هنگ کنگ اعزام شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار