دبیر هیئت تنیس قم در گفتگو با مهر خبر داد؛
دبیر هیئت تنیس استان قم از شانس بالای تنیسور قمی در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی تایوان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم،حسین لطفی اظهار داشت: رشته تنیس در استان قم رشته‌ای در حال توسعه است و تلاش شده در دوره مدیریت جدید حاکم بر این رشته در قم، روند توسعه تنیس در همه جوانب ادامه یابد و تنها محدود به پرورش ستاره‌های جوان نباشد.

وی افزود: در حال حاضر تنیسورهای جوان استان قم در سطح کشور دارای اسم و رسم هستند و با وجود این که در قم تعداد تنیسور بسیار کمی به دلیل نبود زیر ساخت‌های فیزیکی کافی حضور دارند اما همین تعداد کم از نظر کیفی بازده فوق العاده‌ای داشته‌اند و همگی در جمع برترین‌های رده سنی خود هستند.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: در رده سنی بزرگسالان، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس به منظور شرکت در مسابقات گروه دوم آسیا و اقیانوسیه روزهای ۵ تا ۷ اسفند در مرکز ملی تنیس ایران برگزار می‌شود و یک تنیسور قمی به نام امیر حسین بادی نیز در این اردو حضور دارد.

لطفی بیان داشت: امیر حسین بادی با وجود این که سن و سال چندانی ندارد اما در یکی دو سال اخیر عملکرد فوق العاده و فراتر از حد انتظاری در سطح کشور داشته و اکنون یکی از تنیسورهای مطرح ایران محسوب می‌شود که برای تیم ملی به میدان خواهد رفت.

لطفی بیان داشت: اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور حمیدرضا نداف، نوید ضرابی و مهرشاد قفقازی از اصفهان، امیر والا معدنچی، حسام یزدی و مهدی سوری از تهران، محمد کارگران اروجی از فارس و امیر حسین بادی از قم به انجام خواهد رسید در شرایطی که امیر حسین بادی امسال در لیگ برتر کشور نیز نمایش خوبی داشت.

دبیر هیئت تنیس استان قم  تصریح کرد: از بین نفرات دعوت شده قرار است ۴ بازیکن در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گیرند که شانس امیر حسین بادی برای رسیدن به ترکیب اصلی بالا ارزیابی می‌شود و این ۴ نفر منتخب فروردین سال ۹۷ در مرحله حذفی دیویس کاپ آسیا در تایوان مسابقه خواهند داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار