جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیما، تأکید کرد: مسئولان برای کاهش اینگونه حوادث و سوانح برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم، متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این نهاد حوزوی منتشر شده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

بار دیگر سانحه‌ای دلخراش و اندوهبار دل مردم شهید پرور و صبور ایران اسلامی را داغدار نمود و سنگینی عزا را در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برای ملت ایران  و خانواده‌های مصیبت دیده دو چندان کرد.

این روزها که سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن جمعی از هم میهنان عزیزمان موجبات تأسف و تأثر گردیده، لازم است مسئولان‌ امر ضمن تحقیق و تفحص دقیق درباره‌ این‌ حادثه‌، با تقویت مدیریت و اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش اینگونه حوادث و سوانح برنامه‌ریزی نمایند.

همچنین ضمن آرزوی توفیق برای نیروهای امدادی، امیدواریم مسئولان امر مقدمات تشییع و تکریم پیکر جانباختگان و تسلای خاطر بازماندگان را فراهم نمایند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  ضمن عرض تسلیت این حادثه اسفناک به عموم مردم ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و خانواده های آنان مسئلت می‌نماید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار