مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد
مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم گفت: داوران فوتبال قم دو بازي مهم و سرنوشت‌سازي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را قضاوت مي‌كنند.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم،حسین چراغیان اظهار کرد: از روز جمعه چهارم اسفند ماه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و داوران فوتبال استان قم دو بازی حساس این هفته از رقابت‌ها را قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این هفته یکی از بازی‌های حساس بین تیم‌های پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز روز شنبه پنجم اسفند ماه  برگزار می‌شود و در تیم قضاوت کننده این دیدار علی صفایی از استان قم داور مسابقه است و هادی طوسی به همراه مهدی شفیعی وی را یاری می‌کنند.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم افزود: روز جمعه چهارم اسفند ماه در مسابقه تیم‌های سیاه‌جامگان خراسان با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود، حسین زمانی از قم داور چهارم مسابقه خواهد بود.

وی سپس به قضاوت داوران استان قم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: در مسابقه تیم‌های هیأت کاشان و سرخس که روز جمعه چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود، سه داور فوتسال قم شامل محمدجواد بابلی، امیرحسین نادب و جهانگیر فراهانی هر ماه با حجت حبیبی‌نیا از البرز این بازی را قضاوت می‌کنند.

چراغیان عنوان کرد: در مسابقه تیم‌های پیمان شاهرود و شاهد تهران نیز محمد قربانی از استان قم حضور داشت، در حالی که اعضای تیم قضاوت کننده این بازی عرفان حجاب از کرمانشاه، احسان علی‌یاری و علیرضا خدادادی از گلستان بودند و نظارت بازی را حمیدرضا رستمی از زنجان انجام داد.

وی همچنین به انتخاب داوران فوتبال قم برای لیگ نونهالان اشاره و بیان کرد: مهدی مرادی، امیرحسین صادقی و محمد رجبی به عنوان داور و محمد راستی، علیرضا بهلولی، محمد کلانتر و معین قلی‌زاده به عنوان کمک داور نفراتی هستند که به نمایندگی از استان قم توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ نونهالان ایران انتخاب شده‌اند.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم در پایان اظهار کرد: این بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال از دوم تا ششم اسفند ماه به میزبانی هیأت فوتبال استان خوزستان در شهر اهواز برگزار می‌شود و مسوولیت نظارت بر بازی‌ها را فرهاد خوش‌نواز داور قدیمی فوتبال اصفهان بر عهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار