مدیر کل راه‌آهن خراسان رضوی هجمه رسانه‌ای خروج چند واگن از ریل را گسترده‌تر از مشکل به وجود آمده برای این قطار باری عنوان کرد.
کد خبر: ۵۶۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 21 February 2018

به گزارش تابناک : محمدهادی ضیائی‌مهر با اشاره به خروج چند واگن از مسیر در خط‌ آهن تربت حیدریه به نیشابور، اظهار کرد: در این سانحه اتفاق خاصی برای راننده و کارکنان قطار به وجود نیامده ولی هجمه رسانه‌ای آن بیش از بار اتفاقی است که افتاده است.

وی  با تاکید بر این نکته که سانحه برای تعدادی از واگن‌های باری در حال حرکت از تربت حیدریه به نیشابور اتفاق افتاد، تصریح کرد: این سانحه در یکی از خطوط فرعی برای واگن‌های حامل گندله  رخ داد که در پی آن تعدادی از واگن‌ها از خط خارج شدند و این امر به اشتباه به واژگونی در رسانه‌ها تعبیر شد.

ضیائی‌مهر با تاکید بر اینکه این سانحه اختلالی در حرکت قطارها از مشهد به تهران و بالعکس به وجود نیاورده است، گفت: تمامی قطارها از مقصد مشهد به شهرهای جنوبی و مرکزی کشور در حرکت هستند و این اتفاق حتی دقیقه‌ای مکث را برای آنها به همراه نداشته است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن دلایل و ابعاد این سانحه را بررسی کرده و نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید، این قبیل اتفاقات در تاریخ راه‌آهن کم نیست و نباید عجیب به نظر برسد.

 

 

منبع : تین نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار