زمان‌بندی برنامه‌های اکران آثار دانشجویی و برگزاری نمایشگاه آثار ارسال شده توسط دانشجویان دانشگاههای یزد به سومین جشنواره ادبی هنری رویش، در دانشگاه یزد توسط دبیر اجرایی جشنواره اعلام شد.
کد خبر: ۵۶۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ 21 February 2018

سید محمدصادق آتشی  اظهار داشت: طبق زمان‌بندی صورت گرفته نمایشگاه آثار هنری ارسال‌شده توسط دانشجویان استان به این جشنواره شامل عکس، پوستر، نقاشی و آثار گرافیکی از روز شنبه 5 اسفندماه لغایت دوشنبه 7 اسفندماه جنب سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه یزد برپا می‌باشد.


دبیر اجرایی جشنواره رویش افزود: عموم علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب از این گالری بازدید کنند و با توانمندی‌های دانشجویان هنرمند یزدی درزمینه  هنرهای تجسمی آشنا شوند.

آتشی با اشاره به اینکه در بخش فیلم بیش از 150 اثر هنری به این جشنواره ارسال‌شده است، تصریح کرد: به‌منظور حمایت از دانشجویان هنرمند و نمایش توانمندی‌های آن‌ها، تعداد 16 فیلم در روزهای شنبه و یک‌شنبه، 5 و 6 اسفندماه در محل سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه یزد اکران خواهد شد.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌های زمانی، تنها تعدادی از فیلم‌های ارسالی گلچین شده و نمایش داده می‌شوند و این به معنای این نیست که سایر فیلم‌ها به مرحله داوری راه نیافته‌اند، بلکه فیلم‌هایی که نمایش داده نمی‌شوند نیز در مرحله داوری قرار دارند.

دبیر اجرایی جشنواره رویش در ادامه، افزود: 4 تئاتر دانشجویی نیز پس از بازبینی‌های صورت گرفته و در زمان‌هایی که بر اساس قرعه‌کشی مشخص‌شده در صحن دانشجوی دانشگاه یزد اجرا خواهند شد.

آتشی اضافه کرد: شب‌شعر و کارگاه ادبی شنبه‌شب و همچنین کارگاه تئاتر و فیلم و نشست نقد و بررسی این آثار نیز در روز یک‌شنبه در  نشست‌ها جداگانه‌ای برگزار خواهد شد.

وی با تأکید مجدد بر اینکه بازدید از نمایشگاه و اکران‌ها و همچنین حضور در کارگاه‌ها  و محافل نقد و بررسی برای عموم علاقه‌مندان آزاد است، از دانشجویان درخواست کرد تا با دعوت از دوستان خود برای حضور در برنامه‌های در  نظر گرفته‌شده، زمینه معرفی بهتر و بیشتر دانشجویان هنرمند و تعالی فضای هنری و فرهنگی دانشگاه‌ها و استان را فراهم کنند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی هنری رویش در پایان بیان داشت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق و جزئیات برنامه‌ها می‌توانند به کانال تلگرامی جشنواره به نشانی @rooyeshfestival مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار