لعنت بر تو باد، دنایی که زمانی باید از سرفرازیت ببالیم و گاهی از ستمگریت بنالیم! پس تا کی باید با دیدگان خود به مصیبت های جبران ناپذیرت را به تماشا نشینیم و خون گریه کنیم. تاکنون سه مورد شقاوت فرزند کشی ات را تاریخ ثبت کرده است.
کد خبر: ۵۶۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 20 February 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
اف بر تو ای دنا / در طول تاریخ سه بار بر فرزندانت رحم نکردی!
دنا باز هم حادثه آفرید. نگویید حادثه بلکه فاجعه خلق کرد. اف بر این دنای بی رحم . ای دنای بی مروت ، ای دنای خشن که از فرزندان خود هم گذشت نکردی، لعنت بر تو باد، دنایی که زمانی باید از سرفرازیت ببالیم و گاهی از ستمگریت بنالیم! پس تا کی باید با دیدگان خود به مصیبت های جبران ناپذیرت را به تماشا نشینیم و خون گریه کنیم. تاکنون سه مورد شقاوت فرزند کشی ات را تاریخ ثبت کرده است.
اول - در دوران باستان کیخسرو پادشاه کیانی و 30 نفر از پهلوانان نامدار ایران زمین را در گردنه بیژن در شمال شهر سی سخت به کام مرگ کشاندی . وای برتو !
دوم - در زمان حکومت پهلوی ، فرزندان این سرزمین یعنی دلیرمردان بویراحمدی برای اعتبار نام تو و محدوده سرزمینت بپا خاستند تا بیشتر ارزشمند و نام آور شوی اما ناگاه در ستیغ کوه هایت و نوک قله هایت ، فانتوم های جنگی ، اف 5 و اف 4 حکومت ظاهر میشدند و فرزندان این آب و خاک را زیر رگبار بمب ها و مسلسل های آتش زا به خاک و خون می غلطاندند.
سوم - در قبل از ظهر بیست و نهم بهمن ماه 1396 در سینه کش قله هایت با اسلحه ، مه و باد و ابر و برف و باران به سوی خلبان هواپیمایی یورش بردی و هواپیما و سرنشینانش را بلعیدی که می خواست فرزندانت را به سلامت به خانواده هایشان بسپارد.
وامصیبتا ! جفاکاری تو باعث شد تا داغ جگر گوشه هایمان بر دل مردم استان و ایران سوزان تر باقی بماند ، چنانکه هنوز اثری از اجساد مطهر آنها دیده نشده است.
وای بر تو ای جفاکار  ، تا کی اینهمه بی رحمی؟
 تا کی اینهمه بلاها ؟
 تا کی فاجعه ؟
تا کی مصیبت؟ ؟ ؟ ؟

محمد علی نگین تاجی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
این نعبیر مصداق ناسپاسی می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
چه ربطی داشت .بلاهای طبیعی جزئی از قانون است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
چقدبی فرهنگیم ما.خداوندمی فرمایدکوههارامسخرساختیم تازمین آرام بگیرد.قدرکوه دنارابدانیدونعمت های فراوانی که درآن وجودداردکه البته من مال اونجانیستم.بعدش هم درحوادث ومرگ حکمت الهی وجودداردمگه مقصرکوه دناست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار