مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان:
مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: پروژه اصلاح شبکه آبرسانی منطقه کلگه در شهرستان مسجدسلیمان به دلیل قرار گرفتن منطقه مورد نظر بر روی دامنه کوه دارای پیچیدگی های فراوانی است.
کد خبر: ۵۶۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 19 February 2018

 

پروژه اصلاح شبکه آبرسانی به منطقه کلگه مسجدسلیمان پیچیده است

صادق حقیقی پور عنوان کرد: در این زمان پروژه اصلاح شبکه آبرسانی منطقه کلگه در شهرستان مسجدسلیمان به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار یک صد میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی در فاز اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، افزود: به دلیل قرار گرفتن منطقه مورد نظر بر روی دامنه کوه و وجود لایه های سنگی و گچی و همچنین عدم وجود معابر با عرض کافی، اجرای این پروژه با پیچیدگی های مختلفی روبرو شده، اما بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه در اوایل سال آینده به بهره بردای می رسد.

حقیقی پور تصریح کرد: با انجام عملیات اصلاح شبکه آبرسانی منطقه کلگه که یکی از بحرانی ترین مناطق شهرستان مسجدسلیمان در این زمینه محسوب می شود؛ به ۹۰ درصد مشترکین به صورت شبانه روزی خدمات آبرسانی ارائه خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان پایداری آب شرب منطقه را هدف اصلی این پروژه عنوان کرد و گفت: با اجرای این پروژه دو هزار و ۴۰۰ انشعاب وارد مدار شبکه آبفا خوزستان خواهد شد. در دیگر مناطق مسجدسلیمان نیز با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان طی سه سال آینده چندین پروژه آبرسانی انجام خواهد شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان عنوان کرد: در سال جاری حدود ۸۳ درصد شبکه آب شهرستان مسجد سلیمان اصلاح شده است.

گفتی است، شهر مسجدسلیمان با داشتن ۳۳ هزار اشتراک و ۳۵ کیلومتر طول که برخی از مناطق عرض آن به ۲۵۰ متر می رسد. یکی از شهر های کوهستانی منحصر به فرد خوزستان و در کشور به لحاظ جغرافیای شهری محسوب می شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار