پس از ساعاتی با خبر غم انگیز دیگری ، یعنی حادثه سقوط هواپیمای مسیر تهران به یاسوج به اوج خود رسید تا این سه حادثه همراه با سه روز عزای عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد را در ماتم و اندوه فرو ببرد.
کد خبر: ۵۶۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 19 February 2018

اخبار کهگیلویه و بویراحمد امروز روز گذشته آغاز سه روز از حزن انگیزترین روزها در کهگیلویه و بویراحمد بود که با شروع ایام حزن انگیز  فاطمیه و ورود یک شهید گمنام در میان اندوه مردم و مسئولین شروع شد و پس از ساعاتی با خبر غم انگیز دیگری ، یعنی حادثه سقوط هواپیمای مسیر تهران به یاسوج به اوج خود رسید تا این سه حادثه همراه با سه روز عزای عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد را در ماتم و اندوه فرو ببرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که استان خود را برای ورد به ایام فاطمیه آماده می کرد ، یکی از شهدای گمنام برای تشییع عمومی روز دوشنبه در روز یک شنبه وارد استان شد و مسئولین و تعدادی از مردم در مسیر شیراز به یاسوج به استقبال این شهید خوشنام رفتند.
دانلود
 
بنابر گزارش ها قرار است این شهید گمنام راس ساعت 9 صبح امروز در یاسوج تشییع شود.اما دقایقی پس از ورود پیکر شهید گمنام به یاسوج و در حالی که شورای آموزش و پرورش در استانداری در حال برگزاری بود ، غیبت استاندار موجب تعجب اعضای جلسه بود اما پچ پچ هایی در سالن شروع شد و معاون سیاسی استاندار گفت که استاندار بنابه دلیلی فعلا در جلسه حاضر نمی شود ولی بالاخره موضوع حادثه محو هواپیما از رادار اعلام شد و خیلی زود سقوط هواپیمای ای تی ار مسیر تهران به یاسوج ، تیتر رسانه های محلی ، کشوری و سپس بین المللی شد.
مردم کهگیلویه و بویراحمد که در حوادثی مثل معدن زغال سنگ شمال کشور ، حادثه پلاسکو ، زلزله کرمانشاه و حادثه سانچی ، بر اساس عواطف پاک عشایری خود به شدت متاثر بودند و حتی در دو حادثه از حوادث مذکور تیم های امدادی خود را به مناطق مورد حادثه فرستاده بودند ، روز گذشته تاکنون در حزن عجیبی به سر می برند و تقریبا تمام خانه ها ، ادارات ، کوچه و بازار به ماتم کده هایی تبدیل شده است .
پس از رصد خبرها و گزارشات ، مسئولین سقوط و کشته شدن مسافران این هواپیما را پذیرفته و از سراسر کشور و جهان مسئولین ملی و بین المللی پیام های تسلیت روانه ایران و استان شد و در نهایت هم توسط آیت الله ملک حسینی و استاندار سه روز عزای عمومی در استان اعلام شد.
تحریریه سایت خبری تحلیلی تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این حادثه غم انگیز را به تمام مردم غیرتمند استان و خانواده های داغدار این حادثه ، تسلیت می گوید و برای بازماندگان آرزوی صبر می نماید و به نوبه خود از مسئولین می خواهد که اقدامات لازم در خصوص تکریم و تسهیل امور برای این خانواده ها را در نظر داشته باشند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ممدوح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
فوریت های پزشکی 23دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و دوتا بالگرد و 50نفر نیروی انسانی برای امدادرسانی به حادثه هواپیما فرستاد انصاف نیست که تصویری از اورژانس توی سایت شما نباشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار