این خبر تکمیل می‌شود:
یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان ساعت 8 صبح امروز پس از پرواز از فرودگاه مهر‌آباد و طی مسیر از رادار خارج شده است.
کد خبر: ۵۶۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 18 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، هواپیمای تهران ـ یاسوج که از صبح امروز از رادار خارج شده بود، در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است.

 

پرواز ساعت 8 صبح تهران به یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز از رادار محو شد. پرواز تهران به یاسوج و بالعکس هر روز انجام می‌شود و مدل این هواپیما ATR است

۶۶11:45 مسافر و خدمه هواپیمای تهران- یاسوج جان باختند

طباطبایی مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان در گفتگو با تسنیم گفت: هواپیمای ای تی ار ساعت 8 صبح امروز از فرودگاه مهراباد تیک‌اف کرد و حدود 50 دقیقه بعد به دلیل شرایط جوی به کوه دنا برخورد کرد. متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند.
این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است

 

 

این هواپیما متعلق به شرکت آسمان بود که هرروزه یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بالعکس دارد که میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کند.

11:00وقوع حادثه سقوط در کهنگان پادنا

گزارش ها حاکی از آن است که شورای مدیریت بحران سمیرم دقایقی پیش برگزار شده و دستگاه‌های مسوول در حال اعزام به منطقه هستند.

حادثه در روستای کهنگان از توابع پادنا در ۱۲۰ کیلومتری سمیرم اتفاق افتاده است.

 

 "هواپیمایی آسمان در مسیرهای پروازی کوتاه داخلی به‌صورت ویژه از 6 فروند هواپیمای ATR-72 استفاده می‌کند. هواپیمایATR-72 یک هواپیمای ملخی دو موتوره از خانواده‌ی هواپیماهای منطقه‌ای با گنجایش کم است که توسط شرکت ایتالیایی فرانسوی ATR تولید شده است."

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار