رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نماینده مردم ارومیه گفت: هر وقت جایی سوال و استیضاحی را می‌خواستید، پیگیری کنید، چرا منت سر کسی می‌گذارید؟
کد خبر: ۵۶۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 17 February 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها، در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس و در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره تبصره سه لایحه بودجه سال آینده در موضوع فاینانس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه هنگامی که در حال دفاع از پیشنهاد خود بود، به موضوع سوال از رئیس‌جمهور و وزرا و تحقیق و تفحص‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس و رئیس مجلس اجازه دهند که سوالات نمایندگان از رئیس‌جمهور و وزرا مطرح و با مفاسد اقتصادی مبارزه شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این جمله قاضی‌پور تصریح کرد: بفرمایید پیگیری کنید. قاضی‌پور نیز در پاسخ به لاریجانی گفت: شما نمی‌گذارید.

رییس مجلس خطاب به قاضی‌پور، گفت: آقای قاضی‌پور خواهش می‌کنم در صحبت‌ها خلاف نفرمایید. شما تنها یک مورد از من آن هم درباره دریاچه ارومیه خواستید جلسه بگذارم، من هم وقت گذاشتم و جلسه گذاشتم. نمی‌خواستید می‌گفتید که جلسه‌ای هم برگزار نمی‌شد چرا منت سر کسی می‌گذارید. اکنون نیز می‌توانید هر وقت که بخواهید سوال و استیضاح را مطرح کنید.

وی افزود: هر وقت جایی سوال و استیضاحی می‌خواستید، بفرمایید دنبال کنید؛ چرا منت سر کسی می‌گذارید!؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار