قدرت لابیگری مدیرعامل می چربد یا تصمیم قانونی هیات مدیره !؟
موضوع تغییر مدیرعامل این جمیعت به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و از بین معاونین فعلی جمعیت استان ،دو گزینه برای جایگزینی احتمالی مدیر عامل در نظر گرفته شده است .حال باید منتظر ماند ودید قدرت لابی گری مدیرعامل می چربد یا تصمیم قانونی هیات مدیره !؟
کد خبر: ۵۶۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 17 February 2018

تابناک ایلام ::در طول سالیان اخیر هر گاه خبر تغییر مدیری را شنیده وبه دنبال آن تلاش ها وبه در و دیوار زدن های مدیر برای بقا را مشاهده کرده ام ،همواره این فرموده پیشوای اول شیعیان را در ذهنم مرور کردم ؛"هر آمدنی را رفتنی است و هر انتصابی را عزلی است؛ خوشا به حال آنانی که در طاعت خالق و در خدمت مخلوقند."

سخن ارزشمند وبه روزی که اگر این روزها نصب العین مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد ،در صورت اعتقاد قلبی به معنا ومفهوم این کلام نورانی ،بعید  می دانم کمتر مدیری در طول دوره خدمت خود  درد و رنج فشار قبر را در همین دنیا احساس نماید!

به هرحال مدیران باید بدانند که پست و مقامی که دراختیار آن ها قرار می گیرد ،امانتی بیش نیست وبه طور قطع بایستی یک روزی این امانت را به صاحبش تحویل دهند.میز مدیریتی هم میز لرزانیست که نباید تعلق خاطری به آن پیدا کرد. بنابراین شایسته تر این است به جای تلاش و کوشش برای ماندن ،از همان اول فرض را بر موقتی بودن میز قرار داده وتلاش ها بر خدمت بهتر و ماندگاری نام نیک متمرکز شود.

از قرار معلوم با تمام تلاش هایی که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام برای بقایش معمول داشت ،اما هیات مدیره این جمعیت ،تصمیم بر رفتن وی اتخاذ نموده وهمین روزهاست اگر اتفاقی نیافتد !آقای مدیرعامل باید ظرف ماههای آتی امانتش را تحویل وافسار را بر گردن شتر مدیریت بیاندازد !.البته شنیده ها هم حاکی از این است ،آقای مدیرعامل توانسته به نحوی از نحاء در دل استاندار ایلام جاخوش کند تا سلیمانی دشتکی در واکنش به خبر تغییر ایشان ،موافقتش را مشروط به ارتقای آقای مدیرعامل نمایند.

آقای استاندار ایلام بهتر از هر کسی می دانند که مدیریت ملک طلق پدری کسی نبوده و تغییر مدیریت امری اجتناب ناپذیر است ،بنابراین در راستای چرخش نخبگان در دستگاههای اجرایی در وضعیت کنونی ،اهتمام به تغییر مدیران واستفاده از ظرفیت های موجود دردستگاهها که اتفاقا از کارآمدی  توانمندی های خیر ه کننده ای برخوردارند ضروری به نظر می رسد.

همه می دانند که در کارنامه  مدیرعامل فعلی علیرغم تلاش ها و خدمات صورت گرفته  در طول سالهای تصدی مدیرعاملی جمعیت استان ،سلسله نقدهای جدی نیز وجود دارد که این مساله بر همگرایی،تعامل و همراهی مدیران بخش ها وبخشی از کارکنان این جمعیت با مدیرعامل اثر منفی گذاشته وچه بسا تداوم آن بر خروجی و فعالیت این دستگاه حساس سایه افکند.

بنابراین لازم  است استاندار محترم ایلام با وجود احتمال علاقمندی به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،درراستای همگرایی و تعامل بیشتر و افزایش اثر گذاری این دستگاه مهم ،با چشم پوشی از  علایق قلبی ،زمینه چرخش نخبگان واستفاده از سایر ظرفیت های نیرویی کارآمد را فراهم آورند.

شایان ذکر است ،موضوع تغیییر مدیرعامل این جمیعت بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته و از بین معاونین فعلی جمعیت استان ،دو گزینه برای جایگزینی احتمالی مدیر عامل در نظر گرفته شده است .حال باید منتظر ماند ودید قدرت لابیگری مدیرعامل می چربد یا تصمیم قانونی هیات مدیره !؟

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
کی نوبت مدیر نالایق میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری میرسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار