مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای سلسه نشست ها و تعاملات سپاه فتح و اصحاب رسانه، یک دوره مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران با سلاح "کلاشینکف" در شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 17 February 2018

مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران در یاسوج برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این دوره از مسابقات، ظهر پنجشنبه با حضور قریب به ۲۰ خبرنگار در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: در راستای سلسه نشست ها و تعاملات سپاه فتح و اصحاب رسانه، یک دوره مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران با سلاح "کلاشینکف" در شهر یاسوج برگزار شد.

 سرگرد مهدی حیدری افزود: در این رقابت ها در بخش مردان، آقایان اسحق باقر زاده از خبرگزاری بسیج نفر اول ، مهدی مرادی ، مدیر مسئول تابناک کهگیلویه و بویراحمد نفر دوم و در بخش بانوان نیز خانم داوودی از سایت ایل بانو نفر اول و خانم قربانی از روزنامه ابتکار به عنوان نفر دوم موفق به کسب عناوین برتر شدند و هدایایی به آنها اهدا خواهد شد.
 
خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در میدان تیر/معرفی خبرنگاران برتر در مسابقه تیراندازی با
 
حیدری بر گسترش تعاملات رسانه ای و روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان تاکید کرد و اظهار داشت: همچنین با هدف توسعه ورزش در میان فعالین رسانه ای برگزاری مسابقات فوتبال اجرایی شده است.

در ادامه، مسئول پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان گفت: در این مرکز، آموزش بسیجیان در قالب میدان تیر، آموزش های مقدماتی و برگ سبز تکمیلی عملیاتی و اجرایی می شود.

سرهنگ عطا یزدان خواه افزود: یکی از اقداماتی دیگر در این مرکز، آموزش های دو مرحله ای برگ سبز در دو دوره  ۱۵ روزه است.

یزدان خواه تصریح کرد: در حوزه آموزش بسیجیان با توجه به فراخوان ها و برنامه ریزی های حوزه های مقاومت بسیج و فرماندهان گردان ها نیز آموزش هایی انجام می شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت های مهم این مرکز در حوزه آموزش تیراندازی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
عکس اخر منو کشته... مواظب دماغ باش پدرجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار