این حرکت پیامی به مسولین راهداری و حمل و نقل جاده ای لنده است که مردم پرجمعیت ترین روستای شهرستان منتظر اقدام موثر آنان هستند.
کد خبر: ۵۶۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ 16 February 2018

طی یک سال گذشته به کرات یکی از مطالبات اهالی روستای قیام از توابع شهرستان لنده با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر ترمیم قسمت های از جاده ارتباطی این روستا به لنده بود .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، جوانان این روستا به دفعات در خبرگزاری های استانی از وَضعیف تنها راه ارتباطی خود با لنده قلم زدند و گزارش های به صورت کتبی ارائه و مسولین دهیاری ،شورای اسلامی و معتمدین مراجعات حضوری به اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان لنده انجام دادند .

تنها راه ارتباطی قیام به شهر لنده در سنوات گذشته به دلیل فرو رفتگی  حاشیه های آن ، وجود پیچ های تند و خطرناک و همچین عرض کم و نبود هرگونه علائم رانندگی موجب تصادفات بسیاری که ختم به مرگ و مصدوم شدن تعداد زیادی از اهالی این منطقه شده است گردید و چندین خانواده  را داغدار نمود.

مردم روستای قیام در آستانه سال نو و از آنجا که از اداره راهداری شهرستان لنده ناامید شدند دست به یک اقدام جهادی زدند .

بنابر گزارشی که در کانال تلگرامی مختص به خبر های این منطقه نشر داده شده است تعدادی از جوانان روستای قیام منتظر اقدام دیر هنگام مسئولان راهداری وحمل نقل جاده ای لنده نماندند و در سکوت این اداره بعداز یک سال پیگیری در حرکتی جهادی با حداقل امکانات قسمت های از راه ارتباطی خود را ترمیم کردند.

اگرچه فاصله روستای قیام تا لنده مسیری طولانی است و بسیاری از مسیر ارتباطی نیاز به ترمیم و بازسازی دارد لکن جوانان این روستا در حد توان چند نقطه نزدیک به روستا را ترمیم کردند و لذا این حرکت پیامی به مسولین راهداری و حمل و نقل جاده ای لنده است که مردم پرجمعیت ترین روستای شهرستان منتظر اقدام موثر آنان هستند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
خدا قوت به مردم خوب قیام میگم
قابل توجه این عزیزان که این اداره راهداری حتی از عهده درست کردن پل جلو اداره خودش هم بر نمیاد لطفا توقع زیادی نداشته باشین . والا تنها شگردشون سوار شدن ماشین شاسی بلند و اومدن لنده و ظهر هم برگشتن به دهدشته . حیف اون ماشین بیت المال که زیر پاشون باشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
...... بر سر بعضی مسئولین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار