بهره برداری هتل‌ آپارتمان ترنج و هتل کیمیا در رامسر، هتل‌آپارتمان وستا در تنکابن، بهره برداری مجموعه بوم‌گردی ننه‌گل ابرو و نیز بازدید از کارگاه منبت و مجموعه ساحلی نمک‌آبرود چالوس، بهره برداری هتل ۵ ستاره آراز و کاسپین در نوشهر، بازدید مجتمع تفریحی دشت نور در شهرستان نور، افتتاح رستوران حاج‌محسن هدف سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به مازندران است.
کد خبر: ۵۶۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴ 16 February 2018

به گزارش تابناک مازندران،  رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز برای سفر دو روزه وارد مازندران می‌شود.

 علی‌اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر امروز وارد مازندران می‌شود و در نشست مسولان استان و نیز جمعی از سرمایه گذاران در رامسر حاضر می‌شود.

علی‌اصغر مونسان در این سفر دو روزه با حضور در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد و آمل ۷طرح گردشگری را افتتاح می‌کند.

بهره برداری هتل‌ آپارتمان ترنج و هتل کیمیا در رامسر، هتل‌آپارتمان وستا در تنکابن، بهره برداری مجموعه بوم‌گردی ننه‌گل ابرو و نیز بازدید از کارگاه منبت و مجموعه ساحلی نمک‌آبرود چالوس، بهره برداری هتل ۵ ستاره آراز و کاسپین در نوشهر، بازدید مجتمع تفریحی دشت نور در شهرستان نور، افتتاح رستوران حاج‌محسن و آغاز مرحله دوم این مجموعه در محمودآباد و نیز هتل‌المپیک دانشگاه شمال در شهرستان آمل از برنامه‌های سفر دو روزه رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به مازندران است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار