گاها مواردی از بزهکاری مشاهده می شود که عقبه آن ها به دلایلی می رسد که با عقل و منطق جور در نمی آید و بیشتر به یک نوع حماقت ختم می ماند تا یک سرقت! چرا که معمولا سرقت آن هم در کهگیلویه و بویراحمد باید دلیلی مانند مشکلات مالی داشته باشد و سرقت با موضوعات فانتزی چندان در این استان محروم رواج ندارد!
کد خبر: ۵۶۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 16 February 2018

گاها مواردی از بزهکاری مشاهده می شود که عقبه آن ها به دلایلی می رسد که با عقل و منطق جور در نمی آید و بیشتر به یک نوع حماقت می ماند ! چرا که معمولا سرقت آن هم در کهگیلویه و بویراحمد باید دلیلی مانند مشکلات مالی داشته باشد و سرقت با موضوعات فانتزی چندان در این استان محروم رواج ندارد!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده انتظامی گچساران، گفت: فردی که برای عملی نمودن شرط معشوقه اش از مغازه های گل فروشی شهر دزدی می کرد، دستگیر شد.

پایگاه خبری پلیس از قول سرهنگ محمد موسوی در این باره نوشت: درپی سرقت های مکرر گل از مغازه های گل فروشی گچساران، مأموران کلانتری 11 تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آغاز کردند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: مأموران این کلانتری در یک عملیات غافلگیرانه، جوانی را حين سرقت از یک مغازه گل فروشی دستگير و در تحقیقات بعدی مقادیر زيادي گل و گياه از منزل این فرد کشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به تحویل اموال مکشوفه به صاحبانشان، خاطر نشان کرد: متهم در بازجويي هايش به چند فقره سرقت از گل فروشی ها اعتراف و انگیزه خود را از این سرقت ها شرط معشوقه اش ذکر کرده که از او خواسته بود "اگر می خواهی به من برسی باید تمام گل ها و گیاهان موجود در گل فروشی های شهر را برای من بیاوری، چون به گل و گیاه خیلی علاقه دارم."

موسوی گفت: متهم پس از تشکيل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
هر دم از این باغ بری میزسد...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
عجب شرطی گذاشته خوبه نگفته بایدخودت داربزنی...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار