نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه ولنده خبرداد؛
نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه ولنده از معرفی 38واحد خبازی در شهرهای لنده و دهدشت به دلیل کم فروشی به تعزیرات حکومتی خبرداد.
کد خبر: ۵۶۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 15 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سید باقر افشین ضمن اشاره به تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود در بازار اشاره و اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر لازم در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز در ایام تعطیلات عید نوروز هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: لیست کشیک نوروزی واحدهای خبازی تنظیم و سهمیه آرد برای این ایام نیز اضافه بر سهمیه ماهیانه نیز در نظر گرفته شده است. 

نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه و لنده تصریح کرد: در خصوص سهمیه برنج نیز هماهنگی های لازم صورت گرفت تا شهروندان هیچ گونه کمبودی احساس نکنند.

وی افزود: در سه سال گذشته هیچ افزایش قیمتی در خصوص قیمت نان نداشتیم ولی متاسفانه بیشتر واحد های خبازی اقدام به کم فروشی و کاهش وزن چانه دارند که انتظار می رود مردم اطلاع رسانی کنند.

افشین از معرفی 38واحد خبازی در شهرهای لنده و دهدشت به دلیل کم فروشی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه ولنده تصریح کرد: هیچ قدرتی در خصوص تعطیلی واحد های خبازی متخلف را نداریم و عملاً قانون گذار این اجازه را هم به ما نمی دهد و تنها راه حل معرفی به تعزیرات حکومتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار