رییس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج؛
رئيس آموزشكده فني و حرفه اي دختران ياسوج گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، آموزشکده فنی دختران یاسوج آمادگی کامل برای میزبانی از شهید گمنام را دارد و همه بی صبرانه منتظر ورود این آلاله سرخ دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۵۶۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 15 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سیده فرزانه آرامش با بیان اینکه در واپسين روز بهمن و مقارن با ايام سوگواري شهادت بي بي دو عالم، حضرت فاطمه زهرا "س" آموزشكده فني و حرفه اي دختران ياسوج ميزبان پيكر مطهر يك شهيد گمنام خواهد بود، افزود: شهدا سرمايه هاي معنوي كشور و مهمترين جلوه ايمان، آزادگي و فداكاري هستند؛ ازين رو دفن شهيدان در دانشگاهها يكي از موثرترين راههاي ايجاد فضاي معنوي و روحاني در مراكز علمي است.

وی بیان کرد: بر همين اساس در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ماندگاري حماسه هشت سال دفاع مقدس و با هدف پيوند و تقويت روحيه علمي و معنوي دانشجويان، در روز سي ام بهمن ماه، پيكر پاك يك آلاله سرخ دفاع مقدس در آموزشكده فني و حرفه اي دختران  به خاك سپرده خواهد شد.

رئيس آموزشكده فني و حرفه اي دختران ياسوج با  اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پیکر مطهر شهید از میدان مقاومت شهر یاسوج و از ضلع جنوبی دانشکده توسط دانشجویان تا داخل دانشکده تشییع می شود، گفت: همچنین مراسم مختلف روایت گری، مداحی و دیگر برنامه های ویژه هنگام تشییع و تدفین در دانشکده انجام می شود.

آرامش تاکید کرد: ضمن دعوت از همه اقشار محترم  مردم جهت شركت در مراسم تدفين فرزند گمنام ميهن، پيشاپيش سپاس و قدرداني خود را از همكاري همه دستگاهها و نهادهاي مرتبط ابراز ميدارم.

گفتنی است اطلاعات دقیق تر از روند مراسم تشیع و خواکسپاری و زمان دقیق و مکان شروع مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار