استاندار در دیدار با رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء خواستار شد:
احمدی : با توجه به موضوع تنش آبی در استان به ویژه مناطق گرمسیری، طرح آب‌رسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق یکی از پروژه‌های مهم دولت در راستای محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۵۶۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳ 14 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز با سردار عبدالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرد.
عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز در این نشست حضور داشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده قرارگاه سازندگی در این دیدار در زمینه‌های محور ارتباطی پاتاوه – دهدشت، آبرسانی به شهرهای چهارگانه استان و  تأمین آب اراضی دهدشت غربی به بحث و گفتگو پرداختند.
علی محمد احمدی در این دیدار با تاکید بر اینکه ‌محور پاتاوه به دهدشت یکی از قطعات مهم کریدور جنوب به شمال است، تصریح کرد: این جاده بنادر جنوبی از جمله بندر امام را بیش از 200 کیلومتر به مرکز کشور نزدیک‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: با بهره‌بردای از این محور بسیاری از شهرها و روستاهای استان از بن‌بست خارج می‌شوند و نقش مهمی در توسعه گردشگری منطقه دارد.

احمدی خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه تأمین آب اراضی دهدشت شد و گفت: پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی که بیش از 5500 هکتار از اراضی منطقه را تأمین آب خواهد کرد دارای اهمیت و از خواسته‌های به حق مردم منطقه است.

وی گفت: با توجه به موضوع تنش آبی در استان به ویژه مناطق گرمسیری، طرح آب‌رسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق یکی از پروژه‌های مهم دولت در راستای محرومیت زدایی است.

احمدی افزود: با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر تأمین آب شرب این چهار شهر، آب 350 روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از 87 هزار و 700 نفر نیز تأمین  می‌شود.
 
تسریع در آبرسانی به شهرستان کهگیلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار