کد خبر: ۵۶۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 14 February 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان گفت :سومین همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت دهه پرفروغ فجر در شهر باشت با حضور شبکه سوم سیما و استانی دنا برگزار می شود.

همایش پیا ده روی خانواده روز جمعه 27 بهمن ماه در شهر باشت برگزار می شود.

محمد علی رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :سومین همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهر باشت برگزار می شود.

رهامی اضافه کرد:همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت دهه فجر روز جمعه 27 بهمن ماه از ساعت 7 صبح در شهر باشت و با حضور شبکه سوم سیما و استانی دنا برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان در خصوص مسیر همایش روز جمعه افزود:این همایش از میدان ولی

عصر شهر باشت تا تپه نورالشهدای شهر باشت به مسافت 4 کیلو متر برگزار و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز ارزنده و نفیسی اهدا خواهد شد .

مشاور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور یاد آور شد:در گرامیداشت دهه مبارک فجر سه همایش پیاده روی خانواده در شهرهای یاسوج ،دهدشت و باشت پیش بینی شده که دو همایش یاسوج و دهدشت با حضور گسترده جامعه مردم این دو شهر برگزار شد و امیدواریم روز جمعه شاهد حضور مردم ورزش دوست شهر باشت در این همایش باشیم.

رهامی تصریح کرد :این همایش با حضور تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران  و باشت در مجلس شورای در مجلس شورای اسلامی ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،فرماندار شهرستان باشت و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار