کد خبر: ۵۶۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 13 February 2018

 با حضور مسئولین کشوری و استانی سرپرست بنیاد توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید نوراله جنتی پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان دارای ۲۳ موقوفه منفعتی است، گفت: موقوفه مرحوم طاهری بعنوان بهترین موقوفه از لحاظ موقعیتی و وسعت بهترین موقوفات استان  است که درآمد آن با توجه به نیت واقف ۵۰ درصد خیرات و کمک به نیازمندان و۵۰ درصد آن صرف ساختن حرم مطهر امامزاده شاه فرج الله(ع) یاسوج می شود.

وی افزود: با کلنگ زنی و شروع پروژه بزرگ مجتمع خلیج فارس در ۱۰ طبقه تحول خوبی در جهت توسعه و آبادانی موقوفات استان و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم جوانان استان صورت می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با راه اندازی۳طبقه پارکینگهای این مجتمع تا حدود زیادی معضل ترافیک در یاسوج، مرکز استان حل خواهد شد .
انتصاب در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین کشوری


عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت عمران و آبادی موقوفات در استان گفت: ما انتظار داریم بنیاد توسعه موقوفات کشور سرمایه گذاری ویژه ای جهت عمران موقوفات استان داشته باشد .

وی ضمن تشکر از سرمایه گذار داخلی پروژه مجتمع بزرگ خلیج فارس افزود: ما در مجموعه استانداری تا جایی که امکان دارد از این پروژه و دیگر پروژه های استان در بخش موقوفات حمایت می کنیم و از سرمایه گذار هم تقاضای اتمام پروژه در برنامه زمانبندی و حتی زودتر را داریم .

به گزارش ایسنا، در پایان با حضور علی شمس، رییس حراست بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور مهندس داریوش رنجبر بعنوان سرپرست بنیاد توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
درود برمهندس رنجبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار