کد خبر: ۵۶۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 11 February 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پيامي از حضور پرشور مردم انقلابي و همیشه در صحنه استان در راهپيمايي حماسي ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

در پيام علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يوم الله ۲۲ بهمن روز اتحاد،همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گویی های استکبار جهانی و ابر قدرتهایی است که همواره و در طول حدود چهار دهه عمر انقلاب از هر حربه و ترفندی برای ضربه به پیکره و روح این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.
امروز ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با  شکوه تر از سالهای گذشته به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده و فریادهای رسا حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای ارزشمند امام(ره) ،رهبری معظم و شهدای گلگون کفن به منصه ظهور گذاشتند.
حضور حماسی و سرشار از شور جای جای استان قهرمان خیز و  غیور کهگیلویه و بویراحمد ، تابلویی زیبا از رشادت،مردانگی،غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و يكي از بي‌نظيرترين حماسه‌هاي مردمي را خلق كرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ،تثبيت و تقويت انقلاب شکوهمند اسلامی است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و انقلابی مردم مومن و قدرشناس استان، بي ترديد این حضور گسترده و عظیم در راهپيمايي ۲۲ بهمن و جشن سي و نهمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، رسالت سنگين خدومان انقلاب اسلامی را دو چندان کرده و باید کمر همت را بیش از پیش برای توسعه همه جانبه استان بست و از هر ظرفیتی برای اعتلای ایران اسلامی و این استان زر خیز استفاده کرد.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار