مدیرعامل آبفا خوزستان:
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: عمليات اجرايي پروژه خط انتقال آب شرب به چهار روستاي شهرستان لالي که شامل ططر آباد، گوراب سرخ، جمال آباد و بنه سرخ توسط شركت آب و فاضلاب خوزستان وارد فاز اجرايي شده است.
کد خبر: ۵۶۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 10 February 2018

صادق حقیقی پور دقایقی پیش در جمع خبرنگاران درباره عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان لالی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شرب به چهار روستای شهرستان لالی که شامل ططر آباد، گوراب سرخ، جمال آباد و بنه سرخ توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه به طول 9 کیلومتر و با اعتبار 20 میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی تأمین می‌شود و مدت‌زمان اجرایی این پروژه ۸ ماه است.

حقیقی پور با اشاره به بومی بودن و مشاوران این پروژه بیان کرد: اولویت شرکت آبفا خوزستان در انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه‌های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان است.

وی به اهداف این پروژه اشاره کرد و گفت: خط انتقال قدیمی این پروژه به دلیل روکار بودن خط لوله و گرم شدن بیش‌ازحد آب آشامیدنی اهالی محل در فصل‌های گرم باعث شد تا عملیات اجرایی خط جدید برای ٥ هزار شهروند و بیش از ١٠٠٠ اشتراک به مناسبت دهه مبارک فجر در چهار روستای شهرستان لالی آغازشده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان افزود: بهبود کمیت و کیفیت آب در دستور کار شرکت آبفا خوزستان است به همین منظور با توجه به فرسودگی و نشت آب در خط لوله باعث شد تا عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان لالی آغاز شود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد: در این پروژه با وارد مدار شدن مخازن هوایی،سطح کمی و کیفی خدمات آبرسانی به شهروندان این منطقه نیز افزایش می‌یابد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار