رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه عنوان کرد؛
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: با هدف توسعه و ترویج مهارت‌های خود امدادی مرحله شهرستانی طرح دادرس در ۱۸ واحد آموزشی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 09 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سید عادل رهبریان  اظهار داشت: در این المپیاد که در شهرستان کهگیلویه برگزار شد تعداد ۳۷۵ دانش‌آموز در قالب ۱۸ مدرسه شامل ۹ تیم دختران و ۹ تیم پسران شرکت کردند که بعد از رقابت با یکدیگر دو تیم به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه عنوان کرد: از مجموع تیم‌های شرکت کرده در مرحله شهرستانی، دو تیم دبیرستان پسرانه نمونه جوادیه و دبیرستان دخترانه فروغ حائز بالاترین امتیاز شدند که این دو تیم به مرحله استانی المپیاد راه یافتند.

بر اساس این گزارش، طرح دادرس در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در ۱۸ واحد آموزشی دوره اول متوسطه با هدف توسعه و ترویج مهارت‌های خود امدادی در شهرستان کهگیلویه اجرا شد . 

دراین برنامه دانش‌آموزان با قرارگیری در تیم های امدادی ۱۴ نفره با موضوعاتی از قبیل پناه‌گیری و خروج ایمن-ارزیابی و کنترل علائم حیاتی- احیای قلبی و ریوی- حمل مصدوم-اطفاء حریق-شکستگی و آتل بندی – خونریزی و پانسمان، بانداژ- شکستگی، آتل بندی و اسکان اضطراری آشنا و آموزش های لازم را فرا گرفتند. 

مرحلهاستانی این المپیاد در اوایل سال ۹۷ برگزار و تیم های برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار