کد خبر: ۵۶۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 08 February 2018
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وزیر نفت افتتاح پتروشیمی دهدشت را پایان سال 99 دانست و افزود: بنده و جناب استاندار، همراه نماینده مردم در مجلس آماده هرگونه کمک و همراهی در پیشرفت پتروشیمی دهدشت هستیم. 

بیژن نامدار زنگنه در بازدید از پتروشیمی دهدشت عملکرد 9 ماهه مدیرعامل بعد از سفر قبلی اش را خواستار شد.

یزدانی مدیر عامل این پروژه گزارش عملکرد خود را بیان داشت که بیژن زنگنه ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه و تاکید بر زمان بندی ارائه شده تا خرداد 97  اظهار داشت: چنانچه تعهدات خود را تا خرداد سال آینده عملیاتی نمایید کار بزرگی انجام شده و پیشرفت پروژه رضایت بخش است و به ادامه آن امیدواری بیشتری داریم. 

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این بازدید گفت: از جناب مهندس زنگنه بخاطر دومین حضورش در این پروژه صنعتی و حسن نیت مهندس نژاد سلیم رئیس هلدینگ خلیج فارس سپاسگزار. 

عدل هاشمی پور در ادامه اظهار داشت: مردم انتظار دارند اثرات این سفر را ببینند و اجرای پروژه مطابق زمانبندی تعریف شده را تاکید و انتظار دارم. 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی بخاطر تسریع در کار و نیز کاهش هزینه ها پیشنهاد داد: خط انتقال اتیلن از گچساران به پتروشیمی دهدشت با خط انتقال آب شرب از مسیر خیرآباد با هماهنگی وزارت نیرو و هلدینگ بصورت مشترک اجرا گردد که با استقبال وزیر نفت و رئیس هلدینگ مواجه شد. 

وزیر نفت در ادامه با بیان اینکه در کمک به پتروشیمی دهدشت تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت، گفت: تأمین اعتبار این پتروشیمی از طریق صندوق توسعه ملی و فاینانسور داخلی و خارجی تأمین خواهد شد.

در ادامه عدل هاشمی‌پور هدف از این بازدید را زمانبندی فشرده برای بهره‌برداری این پتروشیمی عنوان و افزود: طبق برنامه در نظر گرفته شده، زمانبندی به صورت ماهیانه کنترل خواهد شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا خرداد ماه سال آینده کار به صورت APC به پیمانکار صورت می‌گیرد و عملیات ساختمان‌های صنعتی شروع خواهد شد.

وی زمان بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت را پایان سال 99 عنوان و خاطرنشان کرد: بعد از بهره‌برداری پتروشیمی، به واحدهای پایین دست خواهیم پرداخت که اشتغال‌زایی زیادی برای منطقه به همراه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار