در جلسه هیئت دولت با توجه به ضرورت پیش بینی احکام لازم درخصوص جذب نیروی انسانی و تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی، آیین نامه اجرایی مربوط به دوره آزمایشی خدمت رسمی اصلاح شد.
کد خبر: ۵۶۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 08 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود که به ریاست حجت­ الاسلام حسن روحانی رییس­ جمهور برگزار شد، مصوب کرد استخدام رسمی کارمندان پیمانی در پست­ های سازمانی مربوط با رعایت سیاست ­های دولت و قوانین و مقررات مربوط، بنا به پیشنهاد دستگاه اجرایی و تأیید و صدور مجوز استخدام رسمی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و رعایت موارد مندرج در آیین نامه مذکور انجام شود.

همچنین به موجب اصلاح آیین­ نامه یاد شده، دستگاه ­های اجرایی می­توانند براساس مجوزهای صادره، کارمندان پیمانی خود را پس از آزمون و سنجش شایستگی­ های تخصصی و رفتاری متناسب با پست­ های سازمانی حاکمیتی و حصول اطمینان از دارا بودن شایستگی­ های مورد نظر، به استخدام آزمایشی درآورند.

تصمیم­ گیری دولت درخصوص ۱۰ فقره از مصوبات شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی

دولت در ادامه جلسه، درخصوص ۱۰ فقره از مصوبات شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی مربوط به صورت­ های مالی و گزارش عملکرد هیئت مدیره سازمان مناطق آزاد اروند، ماکو، انزلی، کیش، ارس، قشم و چابهار و همچنین صورت وضعیت طرح تملک دارایی­ های سرمایه­ های سازمان منطقه آزاد قشم، تغییر ضریب بهای خدمات ناوبری و فرودگاهی در مناطق آزاد کشور مطابق با سرزمین اصلی و طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصمیم­ گیری کرد.

آیین­ نامه تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخاب آنان اصلاح شد

هیات وزیران با هدف فراهم نمودن بسترهای قانونی به منظور توانبخشی بیشتر جامعه حسابداران رسمی برای ارایه خدمات حرف ه­ای و با کیفیت، آیین­ نامه تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخاب آنان را اصلاح کرد.

تصویب لایحه احکام و مصوبات بیست و ششمین کنگره اتحادیه جهانی پست در دولت

دولت با تصویب لایحه احکام و مصوبات بیست و ششمین کنگره اتحادیه جهانی پست موافقت کرد.

وضعیت شرکت­ های دولتی زیان­ده در سال مالی ۱۳۹۴ مشخص شد

هیات وزیران در ادامه، ضمن بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور از شرکت­ های دولتی زیان­ده مربوط به سال مالی ۱۳۹۴، درخصوص شرکت‌های قابل واگذاری و شرکت‌هایی که باید منحل شوند، تصمیم­ گیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار