مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به تملک 12 مورد از اراضی و املاک توسط دفتر حقوقی،تحصیل و تملک اراضی این شرکت ، ارزش تقریبی این املاک را بیش از 37 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 08 February 2018

تابناک زنجان/ علیرضا جزء قاسمی از صدور 3 مورد اخذ حکم از مراجع قضایی در خصوص اراضی مورد اختلاف شرکت آبفای استان زنجان خبرداد و گفت: ارزش تقریبی  این احکام بیش از 46 میلیارد ریال برای شرکت آب و فاضلاب برآورد می شود.

وی به طرح شکایت و اقدام قانونی برای رسیدگی به 12 مورد انشعاب غیر مجاز آب در استان نیز اشاره کرده و افزود: طرح شکایت و پیگیری قانونی در سایر موارد از جمله تخریب تاسیسات آب و فاضلاب ،  از اقدامات دیگر امور حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

جزء قاسمی  با بیان اینکه امور حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص وصول آب بها از اشخاصی که از پرداخت آب بها خود داری  می کنند طرح دعوی کرده گفت: امور حقوقی شرکت آبفا این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند.

این مسوول راه کارهای موجود برای جلوگیری از ارتکاب جرایم مرتبط با حوزه آب را آگاه سازی شهروندان از قوانین و مقررات نسبت به تخریب تاسیسات آب و فاضلاب ، نصب انشعاب غیر مجاز و تجاوز و تصرف اراضی شرکت آبفا اعلام کرد.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار