رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با حمایت‌های خوبی که مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی دارد و پتانسیل این استان انتظار‌ها از دوومیدانی خراسان رضوی بین المللی است.
کد خبر: ۵۶۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 04 February 2018

به گزارش تابناک : مجید کیهانی در حاشیه برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در تهران اظهار کرد: ۱۴ دونده از استان خراسان رضوی در تیم ملی حضور دارند که نشان دهنده توانایی این استان است که توانسته پله اول را موفق طی کند اما ما نیاز داریم به ورزشکارانی که مدال بین المللی کسب کنند.

وی افزود: خراسان رضوی از استان‌ها مستعد و توانمند در زمینه دوومیدانی است و همین حضور پرتعداد ورزشکاران در تیم ملی گواه این امر است و قطعا با پشتکار و تلاشی که همکارانم در هیئت استان دارند خراسان رضوی در سال‌های آینده قهرمانان ارزنده دیگری مانند تفتیان خواهد داشت.

کیهانی خاطرنشان کرد: علاقه و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از رشته ورزشی دوومیدانی سبب شده تا در استان خراسان رضوی زیرساخت مناسبی برای این رشته ورزشی فراهم شود امیدوارم با ادامه همین حمایت دوومیدانی خراسان رضوی بیش از پیش در کشور بدرخشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت: بازهم تاکید می‌کنم ما باید دیدمان را وسیع تر کنیم و تنها به فکر کسب موفقیت در عرصه ملی نباشیم و نگاه‌ها باید فراتر از مسابقات کشوری باشد تا به فکر مسابقات آسیایی و جهانی باشیم. حضور در تیم‌های ملی و موفقیت در مسابقات کشوری موفقیت است اما گام اول محسوب می‌شود که خوشبختانه خراسان رضوی به خوبی گام اول را برداشته و برنامه ریزی مناسبی برای سال‌های آینده دارد.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار