رئیس اتاق بازرگانی یزد:
رئیس اتاق بازرگانی یزد با اشاره به تسهیلات تعیین شده برای نوسازی ماشین آلات صنعتی گفت: تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد برای این امر مناسب نیست.
کد خبر: ۵۶۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 04 February 2018

به گزارش «تابناک یزد» محمدرضا قمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو برگزار شد، اظهار داشت: طی یک دهه اخیر، استهلاک ماشین آلات فرسوده صنعتی از مشکلاتی است که اغلب صنعتگران با آن مواجه هستند و خوشبختانه دولت نیز برای آن تدابیری اندیشیده است.

وی بیان کرد: گرچه دولت تلاش خود را برای رفع این مشکلات صنعتگران به کار گرفته اما پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد برای صنعتگر انگیزشی نیست.

قمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات رخ داده در بازار پول و سرمایه بیان کرد: آنچه در سال گذشته در بازار پول و سرمایه اتفاق افتاد، از منظر هدایت سرمایه‌ها وضعیت مطلوبی نیست.

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد، نقص در ساختار مدیریتی را نیز یکی از چالش‌های مهم در حوزه صنعت برشمرد و افزود: در یک سال آینده باید چند اقدام اساسی در زمینه اصلاح مدیریت انجام شود.

وی از معاون رئیس جمهور و وزرای صنعت، معدن، تجارت و وزیر نیرو خواست: تا نگاهی ویژه به سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند و در شرایطی که عدم ثبات بازار، مشکلاتی عدیده برای آنها ایجاد کرده، با حمایت‌های خود از بخش خصوصی، چرخ صنعت را همچنان در گردش نگاه دارند.

خبرگزاری مهرتسهیلات ۱۸ درصدی برای نوسازی ماشین آلات صنعتی مناسب نیست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار