کد خبر: ۵۶۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 03 February 2018
عضو شورای شهر یاسوج از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دلیل  کمبود امکانات در بیمارستان های  این شهر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسعود خوبانی در تماس با این رسانه بیان کرد:متاسفانه علیرغم هیاهوهای فراوان در زمینه سلامت بیمارستان های این شهر از عدمامکانات اولیه که لازمه وجود در هر بیمارستانی است رنج می برند.

خوبانی ادامه داد : در همین بیمارستان شهید بهشتی در حالیکه دستگاههای تنفسی از ملزومات اورژانس یک بیمارستاناست اما امروز برخ از شهروندان در تماس با بنده از نبود این امکان گلایه کردند.

وی افزود: بسیاری از بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند بدلیل کمبود امکانات رنج های فراوانی را متحمل می شوند و شنیده شده است که وضعیت بهداشتی بیمارستان امام سجاد هم مناسب نیست.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج اضافه کرد:شما توجه کنید آسانسوری که می بایست بیمار را به طبقات بالا حمل کند بیماری که امکان دارد بر اثر ضایعه نخاعی و ریوی از کار افتاده است باید با روش سنتی به طبقه 3 و یا 4 منتقل شود که واقعا برای دانشگاه علوم پزشکی متاسف هستم.

مسعود خوبانی ادامه داد :اگر قرار است بیمارستان جدید یاسوج به این سبک افتتاح شود ،بهتر است که افتتاح نشود .

خوبانی به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان های یاسوج اشاره کرد و گفت: خیلی از مردم در سطح شهر از بیماری های ریوی رنج می برند ولی این شهر فاقد یک فوق تخصص یا متخصص بیماری های ریوی است ،قبلا دکتر کجوری که بسیار کاربلد بودند حضور داشتند که با برخورد بد از یاسوج رفت./فصلی نو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار