کد خبر: ۵۶۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 02 February 2018
مرکزاطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران انتظامی که وظیفه حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی را عهده دار هستند ضمن اشراف کلی به محیط و آشناسازی معدود افراد ناآگاه و فریب خورده جوان، 29 نفر از برهم زنندگان امنیت اجتماعی شهروندان را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.
به گزارش فانوس، ضدانقلاب فراری مقیم لندن معصومه (مسیح-مسی) علی‌نژاد با راه اندازی کمپینی به نام ( آزادی‌های یواشکی) ضمن همکاری با  چندین رسانه ضدایرانی مانند صدای آمریکا، ‏بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا و … چندی است در پست صفحه شخصی فیسبوک خود با انتشار تصویری بی‌حجاب از خود حین رانندگی در ‏دوران حضور در ایران، زنان و دختران ایرانی را به انتشار عکس‌های بدون حجاب خود در شبکه‌های اجتماعی تشویق و در جهت ترویج فرهنگ ‏بی‌بند و باری تحت عنوان «آزادیِ یواشکی» تلاش می کند.

علی نژاد هم اکنون با اعلام  فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ با عنوان پروژه «آزادی‌های یواشکی»  نیز در  فیسبوک، از مردم خواست تا تصاویر بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود را تهیه نمایند و در این صفحه فیسبوک قرار دهند. پروژه‌ای که به نظر می‌رسد دارای پشتوانه‌‌ای سازمان یافته است، به صورتی که خبر ایجاد این کمپین به صورت عجیبی در بسیاری از رسانه های معاند همچون بی بی سی، رادیو فردا، صدای آمریکا، دویچه وله و … و روزنامه های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین و … منتشر شده است حال آنکه این حجم بازتاب بصورتی است که تنها از فردی مانند مسیح علی‌نژاد برنمی‌آید

حال هم زمان با راه اندازی کمپین مردمی مقابله با فراخوان کشف حجاب مسیح علی نژاد و درخواست آنها مبنی بر برخورد مناسب مسوولین با عاملین این کمپین، مرکزاطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ  اعلام کرد؛ ماموران انتظامی که وظیفه حفظ وارتقاء امنیت اجتماعی راعهده دار هستند ضمن اشراف کلی به محیط و آشناسازی معدود افراد ناآگاه و فریب خورده جوان، 29 نفر از برهم زنندگان امنیت اجتماعی شهروندان را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
دست شما درد نگند .اما لطفا در راستای حفظ وارتقاء امنیت اجتماعی تدابیری بیندیشید که جلوی دزدی های شبانه هم گرفته شود.همین هفته پیش زاپاس خودروی من را دزدیدند. این یکی برای من قابل لمس تر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار