به بهانه یک انتصاب؛
انتخاب «الیاس تاج الدینی» بعنوان ‌سرپرست سازمان جهاد کشاورزی با چراغ سبز هرسه نماینده مجلس شورای اسلامی بار دیگر ضرورت و همچنین اهمیت همدلی و همصدایی نمایندگان رانشان ‌داد.
کد خبر: ۵۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 29 January 2018

تبریک به نمایندگان مجلس! مثلت از اشکال هندسی بوده و هست که در مناسبت های اجتماعی و انتظامی جایگاه خاصی دارد. مثلت با این که به نسبت مربع و مستطیل و بقیه اشکال هندسی، اضلاع کمتری دارد، ولی اقتدار و صلابت منحصر به فردی در اذهان جامعه دارد.

مثلت برمودا اقتدار و هیجان را فریاد می زند. در فوتبال همواره مثلت های به یاد ماندنی هستند که لذت فوتبال را برایمان خاطره ساز شدند.

این روزها مثلت اتحاد هست که لبخند رضایت را بر لب های هم استانی هایمان نمایان کرد. همواره در آرزوی این اتحاد و همبستگی بوده ایم و خوشحالیم که این روزها ان‌را می بینم.

توافق و اتحاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان های استان، روی یک مسئله و یا یک درخواست و حمایت شادی را بین هم استانی هایمان به وضوح نشان داد؛ چرا که هروقت مثلث نمایندگان استان در پیگیری مسئله ای اتحاد خود را به رخ کشید، نتیجه پیشرفت و پیشبرد استان را همراه داشت و رضایت مندی عمومی را.

این روزها بحث انتخاب جانشین دکتر گوهرگانی رئیس  سابق سازمان جهاد کشاورزی استان، دغدغه بسیاری از کارکنان و کشاورزان و دامداران استان بوده است و نگرانی برای عدم توافق نمایندگان در حمایت از یک کارشناس متخص و متعهد، بیم بر کرسی نشستن افرادی خارج از استان و نا آشنا به امورکشاورزی و دامپروری استان، بر جایگاه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان را برای کارکنان جهادکشاورزی استان و مردم استان به همراه داشت.

همیاری و حمایت از مهندس الیاس تاج الدینی برای مسئولیت ریاست جهاد کشاورزی استان، از طرف مثلث نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان همیار، مشاور و ناظرین دولت تدبیر و امید، نوید آینده ای بهتر و تاثیرگذار برای استان در همه زمینه ها خواهد بود.

نمایندگان مجلس با تشکیل این مثلث، نشان دادند فارغ از نگاه های منطقه ای و جناح بندی های سیاسی، نسبت به پیشرفت همه نقاط استان احساس مسئولیت می کنند و با این مثلث اتحاد کفش ها را برای رفع محرومیت از استان محکم بسته اند.

امیدوارم همواره این مثلث قدرتمند تر از قبل با انتخاب ها و اقدامات اینچنین، خود را در اذهان مردم استان بکارند و خاطرات خوب سال های متمادی را برایشان رقم زنند. این بار مردم به نمایندگان مجلس تبریک می گویند و تداوم این تبریک ها آرزوی همه مردم استان است./صدای جنوب

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
همون غیربومی بیاد بهتر از اینه که دستنشانده گوهرگانی ۴سال دیگه جهادکشاورزی را انحصاری کنه
بهشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
همون غیربومی بیاد بهتر از اینه که دستنشانده گوهرگانی ۴سال دیگه جهادکشاورزی را انحصاری کنه
بنی لو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
انتصاب شایسته جناب آقای تاج الدینی را به مردم فهیم استان تبریک عرض می کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار