کد خبر: ۵۵۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 29 January 2018
در لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان سردار بوکان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  در ادامه لیگ دسته دو فوتبال کشور شاگردان بهمن فرازمند برای کسب 3 امتیاز میزبان سردار بوکان هستند.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این مرحله از رقابت‌ها آرام و بی‌سر و صدا توانسته است در جمع مدعیان حاضر شود.

 شاگردان سرمربی گچسارانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که پس از هفته‌ها بدون شکست در هفته قبل در اهواز مغلوب استقلال اهواز شدند برای جبران شکست خود میزبان سردار بوکان خواهند بود.

 با نگاهی به شرایط هر دو تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور مشاهده می‌کنیم که تیم نفت گچساران با 17 بازی و کسب 32 امتیاز در مکان دوم جدول جای گرفته‌اند.

 از سوی دیگر رقیب روز چهارشنبه هفته جاری تیم نفت و گاز گچساران نیز با 31 امتیاز  در مکان سوم جدول قرار گرفته است.

اختلاف یک امتیازی نفت گچساران و سردار بوکان این دیدار را حساس کرده است چرا که اگر نفتی‌ها نتوانند سردار بوکان را در گچساران شکست دهند و مغلوب این تیم شوند، مکان دوم جدول را از دست خواهند داد.

 تیم نفت و گاز گچساران باید بتوانند با امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانش سردار بوکان را در گچساران با شکست بدرقه کنند تا هم خود را در جمع مدعیان حفظ نماید و هم اختلاف خود را با سردار بوکان بیشتر کند.

 با نگاهی به جدول مسابقات تیم سردار بوکان با 25 گل زده نشان داده است که از خط حمله خوبی بهره می‌برد اما در مقابل این تیم نفت گچساران است که بهترین خط دفاعی لیگ را با 9 گل خورده از آن خود کرده است.

 چهارشنبه روز حساسی برای نفتی‌های گچساران خواهد بود و این تیم امیدوار است بتواند با کمک هواداران خود کار را برای سردار بوکان سخت کند.

بر اساس این گزارش، این دیدار از هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز چهارشنبه  11 بهمن ماه راس ساعت 14 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار خواهد شد.

 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حاضر حاضر با کسب 32 امتیاز در مکان دوم جدول جای گرفته است و  رقیب آنها نیز هم اکنون با دارا بودن 31 امتیاز در رده سوم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار