کد خبر: ۵۵۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 28 January 2018

نشست صمیمی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه و برخی از مدیران شهرستانی با مردم خونگرم روستای پای پره از توابع بخش دیشموک برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، پس از انتشار خبر و کلیپی از فقر مردم روستای پای پره دیشموک و نبود امکاناتی از قبیل آب آشامیدنی ،راه روستایی و دیگر نیازمندی های اولیه زندگی ، برخی از مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی نسبت به موضوع واکنش نشان داده و خواهان رسیدگی مسئولان شدند .
در همین راستا نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به دفتر ارتباطات مردمی خود در کهگیلویه ماموریت داد با هماهنگی برخی ادارات متولی و نهادهای خدماتی و حمایتی از نزدیک مشکلات و کمبودهای مردم  روستا را بررسی و نسبت به رفع آن مشکلات اقدامات لازم را بعمل آورند .
به همین منظور در تاریخ 96/11/8 دفتر ارتباطات مردمی و مدیران ادارات آبفای روستایی ، بنیاد مسکن ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ،معاونت اداره راه ، بخشدار و عضو شورای شهر دیشموک و تعدادی از کارشناسان ادارات مربوطه با استقبال گرم و ایلیاتی مردم خونگرم، وارد روستای پای پره شده و به حضور زنان و مردان روستا جلسه مشترکی ترتیب دادند .
پس از استماع حرفهای دلنشین اهالی تصمیمات زیر در جهت خدمت رسانی به مردم مصوب شد .

1- آب شرب که پس از عدم همکاری مردم در خصوص خرید کنتور و وصل انشعاب ، قطع شده بود با سفارش نماینده مردم قبلا وصل شده بود .
همچنین مقرر شد پس از تشکیل پرونده انشعاب توسط اهالی ، هزینه انشعاب رایگان بوده و لوله ، اتصالات و کنتور آب با هماهنگی نماینده مردم ، کمیته امداد و خیرین نیز برای مردم تامین میگردد .

2-  اداره راه شهرستان با همکاری بخشداری بازگشایی و یا بازسازی راه روستا را سریعا مطالعه و کارشناسی نموده و نتیجه را جهت تلاش و پیگیری ایجاد راه و هماهنگی درتامین ماشین آلات لازم توسط نماینده مردم در مجلس ارائه نمایند .

3- بنیاد مسکن شهرستان متعدد شد که به متقاضیان ساخت مسکن تسهیلات ویژه و خارج از نوبت ارائه نماید

سعادت پیشه مسئول دفتر نماینده گفت ؛ مهندس هاشمی پور به دلیل وجود جلسات علنی مجلس فرصت حضور در این دیدار را نداشتند و اما بنابر دغدغه و توجه ویژه ای که نسبت به رفع مشکلات مردم خصوصا روستا نشینان دارند این جلسه و دیدار را تاکید نموده و ترتیب دادند و در همین رابطه از همکاری مدیران ادارات ، بخشدار دیشموک و استقبال مردم صمیمانه تشکر می کنم .
 
بخشدار دیشموک ضمن تشکر فراوان از نماینده مردم اظهار داشت ؛ در دو سال گذشته خدمات بسیار زیادی به مردم منطقه ارائه شده و از همراهی مدیران ، تلاش و همکاری دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم سپاسگزارم .
در پایان این دیدار صمیمی سبد غذایی که توسط دفتر نماینده و کمیته امداد حضرت امام تدارک دیده شده بود به اهالی روستا اهداء گردید .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار